Pas net 5 minuten geleden kom ik er achter wat je bedoelde met 'je staat op mijn ignore lijst'. Je hebt het over die keer dat ik je aansprak over het 'feit' (dat later helemaal geen feit bleekt te zijn) dat je een lijst met div-x in je signature zou hebben staan. Jij vertelde me toen "ik kan je wel bannen" en dat schoot me in het verkeerde keelgat. Vandaar mijn grove reactie.
Maargoed.. jij gooide me dus op ignore. En ik was toen een excuss aan het schrijven omdat ik zag dat die sig niet van jouw was.
Wist ik veel dat je mijn excuses niet gelezen hebt! Als je mensen op ignore gooit mis je wat.
Maargoed hier dus de laastste icq berichtjes aan you:
(Normaal zeg ik zoiets niet in het openbaar.. maar een ignore dwingt me het hier te melden
.)
Maargoed.. jij gooide me dus op ignore. En ik was toen een excuss aan het schrijven omdat ik zag dat die sig niet van jouw was.
Wist ik veel dat je mijn excuses niet gelezen hebt! Als je mensen op ignore gooit mis je wat.
Maargoed hier dus de laastste icq berichtjes aan you:
You have sent a message!
lol.. neeeee... ik ben echt een loosser! ahahaha.....
jouw post stond net onder de post van deze user...
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/8422
en grappig dat je wel react zodra ik wat over jouw zeg terwijl forum gerelateerde zaken... uuh.. geen respons opleveren.
You have sent a message!
maargoed.. die user motiveert mensen wel tot warez/divx swapping via het forum
P.s. Ik blijf je een arrogante ul vinden die maar matig verstand van zaken heeft maar heerlijk kan lullen waardoor je slimmer lijkt dan je eigenlijk bent (sorry lol... the truth is out there).You have sent a message!
ontvang je dit wel eigenlijk?
Mijn verontschuldigingen dus!
(Normaal zeg ik zoiets niet in het openbaar.. maar een ignore dwingt me het hier te melden