Toon posts:

verkapte 'excuses' aan HlpDsk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas net 5 minuten geleden kom ik er achter wat je bedoelde met 'je staat op mijn ignore lijst'. Je hebt het over die keer dat ik je aansprak over het 'feit' (dat later helemaal geen feit bleekt te zijn) dat je een lijst met div-x in je signature zou hebben staan. Jij vertelde me toen "ik kan je wel bannen" en dat schoot me in het verkeerde keelgat. Vandaar mijn grove reactie.

Maargoed.. jij gooide me dus op ignore. En ik was toen een excuss aan het schrijven omdat ik zag dat die sig niet van jouw was.

Wist ik veel dat je mijn excuses niet gelezen hebt! Als je mensen op ignore gooit mis je wat.

Maargoed hier dus de laastste icq berichtjes aan you:
You have sent a message!
lol.. neeeee... ik ben echt een loosser! ahahaha.....
jouw post stond net onder de post van deze user...
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/8422

en grappig dat je wel react zodra ik wat over jouw zeg terwijl forum gerelateerde zaken... uuh.. geen respons opleveren.
You have sent a message!
maargoed.. die user motiveert mensen wel tot warez/divx swapping via het forum :-(
You have sent a message!
ontvang je dit wel eigenlijk?
Mijn verontschuldigingen dus!
P.s. Ik blijf je een arrogante ul vinden die maar matig verstand van zaken heeft maar heerlijk kan lullen waardoor je slimmer lijkt dan je eigenlijk bent (sorry lol... the truth is out there).

(Normaal zeg ik zoiets niet in het openbaar.. maar een ignore dwingt me het hier te melden :P.)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh, mail misschien ? ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hij email dan? En wat is zijn email addy dan? Ik vindt het eigenlijk wel lekker zo in het openbaar. Wel zo eerlijk en open ;).

Daarnaast weet ik niet eens of hij mijn email zou lezen. (nope... ik kan zijn email adres niet vinden)

Als het hier gepost staat weet ik zeker dat hij het leest. Of iemand verteld het hem wel.
No ignore possible...

Maaru... uuh... god.. wat ben ik toch een klootzak zeg B-)

By the way; volgens mij zijn er nu geen 'loose ends' meer. Dus is de 'zaak' voor mij afgehandeld. Ik kan weer posten en ik mag mijn mening weer uiten. Of deze nu goed of fout is.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hlpdsk@tweakers.net werkt prima hoor :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb toch ook gewoon m'n lijst met films en m'n DBZ/DBGT server in m'n sig?
Wat maakt dat nou uit, ik vertel toch niet dat iedereen bij mij gratis kan downloaden (WAT OOK NIET KAN voor de mensen die straks weer aan m'n icq hangen).
Ik zie het probleem met zo'n user niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:44 schreef Kees het volgende:
hlpdsk@tweakers.net werkt prima hoor :)
Lol... ik zie je icon en denk dan gelijk "daar gaat mijn emailtje" (flauwe grap).

Afbeeldingslocatie: http://www.canuria.com/images/usericons/trashbinladen_60.gif

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Maar wat ik nog weet : Jij hebt een tempban gehad voor 2 weken.

Jij gaf aan dat wij schijnbaar vergeten zijn je te unbannen en dat het dus 4 weken heeft geduurt.

Daarna ben je (binnen een kort tijdsbestek ?) nog een keer gebanned en unbanned ?

Weet je zeker dat het een ban was en geen server gezeik waar we sinds een tijdje chronisch last van hebben ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
Maar wat ik nog weet : Jij hebt een tempban gehad voor 2 weken.

Jij gaf aan dat wij schijnbaar vergeten zijn je te unbannen en dat het dus 4 weken heeft geduurt.

Daarna ben je (binnen een kort tijdsbestek ?) nog een keer gebanned en unbanned ?

Weet je zeker dat het een ban was en geen server gezeik waar we sinds een tijdje chronisch last van hebben ?
1 klopt
2 klopt (ongeveer 3 a 4 weken)
3 klopt
4 Ik kan dat niet zeker weten want ik kan niet zien/weten wat er achter de schermen gebeurt. Wel wat er voor de schermen gebeurt. En hlpdsk was er snel bij gisteren avond met "ignore list" en "dronken lap" en "schelden" zaken (toeval zeker).
Anyways, voor mezelf vindt ik dat verdacht... en zeker als hij dan ineens gaat vragen
"wie heeft je weer op het forum toegelaten?"
Maar natuurlijk is dit alles PURE speculatie. En boeit het me eigenlijk niet zoveel (zolang ik niet beledigt word).

Wat ik trouwens wel weet is dat ik bij een post poging de reguliere melding kreeg
"geen rechten om te posten etc. etc. mail met etcetc@tweakers.net"
En dat een tijd later alles weer okay was. Ik hoefde zelfs niet opnieuw in te loggen!
(Wat vanmiddag wel moest door server probs).

Maargoed... het is okay nu (hoop ik).

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, op den duur was het ff zo ernstig, dat een aantal mods ook geen mod meer waren. Dus ik denk niet dat je gebanned bent geweest, maar dat dat weer een stukje server shit was. :)

Aannames zijn fataal.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
WiLdPhiR3 is wel erg eerlijk... weet je zeker dat je geen kloon bent van een of andere... ehm, mod? Ofzo? ;) :P

let op de smijls

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
Mja, op den duur was het ff zo ernstig, dat een aantal mods ook geen mod meer waren. Dus ik denk niet dat je gebanned bent geweest, maar dat dat weer een stukje server shit was. :)
Lijkt me sterk... maar het kan wel.

Mods moeten mods blijven als ze hun werk met plezier doen. Ik blijf ook alleen bezoeker als het bezoeken leuk blijft (zit er vaak dicht tegen aan!)

Dit beantwoord ook gelijk de vraag van Blue-eagle.

Enu... niet eerlijk zijn is tijd verspillen. Dus please... mods en bezoekers... ben eerlijk. Dat bespaard ons allen EEN HOOP moeite!

P.s. Ik ben ook niet helemaal eerlijk. Dit op verzoek van 5 mods en 1 admin en een bergje bezoekers. Dont shoot the messenger!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 02 oktober 2001 22:37 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

Lijkt me sterk... maar het kan wel.
Nou, dat was echt zo hoor. :) Het rechtensysteem lag overhoop. Opeens konden mensen het forum niet meer op, mods niet meer modden, en wat mensen opeens niet meer in SG en HK. Toen kreeg je ook ff code 1.
Mods moeten mods blijven als ze hun werk met plezier doen. Ik blijf ook alleen bezoeker als het bezoeken leuk blijft (zit er vaak dicht tegen aan!)

Dit beantwoord ook gelijk de vraag van Blue-eagle.

Enu... niet eerlijk zijn is tijd verspillen. Dus please... mods en bezoekers... ben eerlijk. Dat bespaard ons allen EEN HOOP moeite!

P.s. Ik ben ook niet helemaal eerlijk. Dit op verzoek van 5 mods en 1 admin en een bergje bezoekers. Dont shoot the messenger!
Hier snap ik helemaal niks van ? :?

Aannames zijn fataal.

• Blue-eagle
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:37 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Dont shoot the messenger!
Waarom niet, beter 1 dooie vijand, dan 1 levende vijand...

Maar: ja, I get the clue.

Verder, een excuses heeft geen thread nodig van 20 pagina`s, waar dit toch op uit gaat draaien :z

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:03 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Waarom niet, beter 1 dooie vijand, dan 1 levende vijand...

Maar: ja, I get the clue.

Verder, een excuses heeft geen thread nodig van 20 pagina`s, waar dit toch op uit gaat draaien :z
Ik weet het niet... misschien voelt hij zich nog geroepen om te reageren. Doet hij dit niet dan zie ik dat als een soort van 'je hebt tochwel gelijk wildphir3'.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:49 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Nou, dat was echt zo hoor. :) Het rechtensysteem lag overhoop. Opeens konden mensen het forum niet meer op, mods niet meer modden, en wat mensen opeens niet meer in SG en HK. Toen kreeg je ook ff code 1.
[..]

Hier snap ik helemaal niks van ? :?
Ohhhhhhhhhh sja... weten wij (ik) veel! Inderdaad... als een rechten systeem overhoop ligt dan... jezus... ik wil niet weten wat er dan allemaal zou kunnen gebeuren!

Uuuuhhh waar snap je niks van? Over de algemene eerlijkheid of over mijn eerlijkheid?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk trouwens dat hij slaapt ofzo... niet echt tof van mij dus dat 'k zo praat terwijl hij geen kans heeft om tijdig/normaal te reageren (als hij dat zou willen).

Bij deze... "Sorry"

Verwijderd

weet ge, gij zijt echt een rotzakske wildphire...
but I like it :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:39 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

Uuuuhhh waar snap je niks van? Over de algemene eerlijkheid of over mijn eerlijkheid?
Dat hele verhaaltje wat ik kwoot, snap ik de samenhang en context en zo niet.

Aannames zijn fataal.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Vreemd... ik heb een ban. Mag ik ook weten waarom en wie dit gedaan heeft?

Signed Wildphir3

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Op woensdag 03 oktober 2001 20:49 schreef Attilla het volgende:

Signed Wildphir3
Ehm.. wild guess: Het begint met H en eindigt op lpDsk? :)

Wel vreemd dat dat zonder verdere mededeling gedaan is. (geen mailtje gehad?)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Nasty Nate
  • Laatst online: 02-12 14:55
P.s. Ik blijf je een arrogante ul vinden die maar matig verstand van zaken heeft maar heerlijk kan lullen waardoor je slimmer lijkt dan je eigenlijk bent (sorry lol... the truth is out there).
Op woensdag 03 oktober 2001 20:49 schreef Attilla het volgende:

Signed Wildphir3
:Y)
Pagina: 1