Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Sega gt op de dreamcast is een toppertje aleen bijna niet te spelen met de controller veeeeeeel te gevoelig sturen maar met stuur gaat het prima
ik heb sega gt ook voor pc.. maar dat is dus echt een lachertje er blijft niets over van de graphics en van de gameplay ook niet kortom verdoe je tijd er niet mee, maar als je hem toch hebt kun je zelf net zo goed effe kijken.
ik heb sega gt ook voor pc.. maar dat is dus echt een lachertje er blijft niets over van de graphics en van de gameplay ook niet kortom verdoe je tijd er niet mee, maar als je hem toch hebt kun je zelf net zo goed effe kijken.
Ik heb hem al een beetje gespeeld maar vind het wel een aardig spel ..
Oke er zitten min punten in maar ach heb hem GRATIS dus das niet erg ....
Oke er zitten min punten in maar ach heb hem GRATIS dus das niet erg ....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Sega GT was Sega's antwoord op de Gran Turismo spellen van de playstation lijn. Hetzelfde idee, rondrijden, geld winnen, dikkere autos kopen, etc.Op dinsdag 02 oktober 2001 19:35 schreef Blackhole het volgende:
Want het lijk mij inderdaad net zo iets als GT
Dus ja, het is net zoiets.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
heb het spel ook.
maar besturing is inderdaad wennen.
met of zonder stuur het is gewoon ff spelen om erin te komen
maar besturing is inderdaad wennen.
met of zonder stuur het is gewoon ff spelen om erin te komen
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Nee, Sega GT is niet 'GT3 maar dan op een dreamcast'...over de PC versie wil ik het niet eens hebben.
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen vol blijven houden dat het zo'n goed spel is (helemaal omdat F355 op dreamcast vele malen beter is).
Sega GT heeft saaie banen, overgevoelige besturing en geen 'feel' zoals je dat bij elk Gran Turismo spel tegenkomt.
Zie het als het verschil tussen GP3 en EA's F1 2000.... F1 2000 mist gewoon iets.... zelfde met Sega GT.
Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen vol blijven houden dat het zo'n goed spel is (helemaal omdat F355 op dreamcast vele malen beter is).
Sega GT heeft saaie banen, overgevoelige besturing en geen 'feel' zoals je dat bij elk Gran Turismo spel tegenkomt.
Zie het als het verschil tussen GP3 en EA's F1 2000.... F1 2000 mist gewoon iets.... zelfde met Sega GT.
Verwijderd
Ik heb beide games, en ik weet echt wel welke ik vetter vindt hoor... Maar dat mogen jullie zelf raden.
Pagina: 1