Toon posts:

Diablo2LoD-TCP/UDP6112-packet sniff/spoof/sender

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier toevallig ook iemand bezig met diablo 2 LoD 'tweaks'?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Tweaks.... ?

Zoals? Maphack en dergelijke? Of doel je op andere cheats... :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46
nee, het zijn proggies die meedraaien met diablo.

Zogauw je een packet binnen krijgt dat er een rare/set/unique item valt in de buurt van je, dan pakt dat proggie die meteen voor je op dmw. een packet terug te sturen met het "oppak" command.

dat is het meer of minder. Ik het het nooit gebruikt, het lijkt me wel handig, maar alleen om bijv. goud op te pakken, en niet in MP games waar je met een groep baalruns doet oid.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. ik bedoel niet die kan en klare tools waarmee je bijvoorbeeld zaken kan oppakken zonder er helemaal heen te lopen. Of waarmee je je health omhoog kan houden.

Ik heb het over pure packed sniff en spoof. Dit wil zeggen dat je op het juiste moment de juiste code send waardoor je whatever kan doen wat je wil. Ook cheaten... e.d.

Maar daar doe ik het niet voor, meer voor bijvoorbeeld vrienden extra cash geven, special items maken, andere cheaters leegtrekken etc. etc. (wat er maar in je opkomt)

(inderdaad.. programma's die meedraaien op de achtergrond die alle dataverkeer van en naar de diablo server (bnet) volgen. En desgewenst kan je data 'invoegen/toevoegen'.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:19 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Nou.. ik bedoel niet die kan en klare tools waarmee je bijvoorbeeld zaken kan oppakken zonder er helemaal heen te lopen. Of waarmee je je health omhoog kan houden.

Ik heb het over pure packed sniff en spoof. Dit wil zeggen dat je op het juiste moment de juiste code send waardoor je whatever kan doen wat je wil. Ook cheaten... e.d.

Maar daar doe ik het niet voor, meer voor bijvoorbeeld vrienden extra cash geven, special items maken, andere cheaters leegtrekken etc. etc. (wat er maar in je opkomt)

(inderdaad.. programma's die meedraaien op de achtergrond die alle dataverkeer van en naar de diablo server (bnet) volgen. En desgewenst kan je data 'invoegen/toevoegen'.
Jij wil gewoon dat wij cheats voor jou maken :+

Ik heb eens zo'n oppak "cheat" gehad maar dat is echt mega irritant... dan dropte er iets en dan liep je er echt naar toe om het op te pakken... alleen zag je dat zelf niet.. je had zeg maar een seconde lag of zo... en voor rares/uniques zat er een random extra lag van 1-4 seconden op... je kon maar 5 runes instellen om op te pakken... etc.
Enige voordeel was gold rapen... maar daar heb je toch zo genoeg van.. raap ff een armortje op en hoppa 35.000 :)

Je had er dus meer last dan profijt van, heel irri dus :)

(je kon het wel zo instellen dat je alleen het gold oppakte maar tis gewoon irri :+ )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George