ROTFL
Ik krijg overigens dit als errorpage als ik index.htm invul achter de url:
http://www.van-weert.nl/?error=404
Als iemand de originele URL voor me heeft, dan mail ik die van-weert ff.
code:
1
| (i.e. <your@email.here>) |
Ik krijg overigens dit als errorpage als ik index.htm invul achter de url:
http://www.van-weert.nl/?error=404
Als iemand de originele URL voor me heeft, dan mail ik die van-weert ff.
Verwijderd
<meta name='Description' content='Free Software, domians, hosting, ..... >
Hehehe hij heeft domians in de aanbieding
Hehehe hij heeft domians in de aanbieding
Verwijderd
check het topic laatst "me site is geript!"
daar hadden ze het ook al over deze site, de topicstarter zei dat dat zijn sitedesign was.
daar hadden ze het ook al over deze site, de topicstarter zei dat dat zijn sitedesign was.
Mmh, thnx voor de tip, alleen het design is ondertussen alweer veranderd.Op dinsdag 02 oktober 2001 19:40 schreef denki_akira het volgende:
check het topic laatst "me site is geript!"
Kunnen we dat k*tkind niet gewoon voor eens en voor altijd de mond snoeren?
dat frame in die site linkt naar 213.93.3.9
Trouwens die site www.cyberfox.nl blijft maar laden maar laat niks zien... daarna krijg je: "De pagina kan niet weergegeven worden"
code:
1
| e3009.upc-e.chello.nl [213.93.3.9] |
Trouwens die site www.cyberfox.nl blijft maar laden maar laat niks zien... daarna krijg je: "De pagina kan niet weergegeven worden"
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
mh hij laat bij mij toch echt gewoon de site zien?Op dinsdag 02 oktober 2001 20:01 schreef SWINX het volgende:
dat frame in die site linkt naar 213.93.3.9
code:
1 e3009.upc-e.chello.nl [213.93.3.9]
maar hij host dit op zijn eigen sjello-accountje (zie ipje, dat is zijn eigen ip) en misschien trok het lijntje het ff niet.
Anyway, ik ga ff fotowinkelen en zie wel wat men er hier van bakt.
Het is niet de bedoeling pers. gegevens te posten in openbare dingen als dit forum. Dat je er toch wel aan kan komen maakt niet uit, het hoort gewoon niet. Het rippen van sites hoort ook niet maar dit wil ik hier ook niet hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()