Ik heb echt een hele goeie PC.
Verwijderd
Echt veel lager kan die denk ik niet als de standaard 1,75v.
De mijn loopt nu op 1,85 en word daardoor toch 10C warmer dus het scheelt best veel. Ik zou gewoon eerst 1,70 proberen en beetje benchmarken en dan steeds stapje lager. Lager als 1,65 kan denk ik niet.
Hij kan er toch iet aan kapot gaan en je ziet gauw genoeg waarneer die te weinnig volt heeft. (instabiel, vastlopen)
De mijn loopt nu op 1,85 en word daardoor toch 10C warmer dus het scheelt best veel. Ik zou gewoon eerst 1,70 proberen en beetje benchmarken en dan steeds stapje lager. Lager als 1,65 kan denk ik niet.
Hij kan er toch iet aan kapot gaan en je ziet gauw genoeg waarneer die te weinnig volt heeft. (instabiel, vastlopen)
nou alstie nie kapot ken door de spanning te veranderen dan ken ik wel wat proberen, maaruh ik heb geen zin om mn spikel splinter nieuwe proc te slopen. dan laat ik m gewoon staan op watie nou staat..
Verwijderd
Hij kan natuurlijk wel kapot door het voltage te verhogen en niet genoeg te coolen !!! (maar dat wist je denk ik welOp dinsdag 02 oktober 2001 19:22 schreef brute51 het volgende:
nou alstie nie kapot ken door de spanning te veranderen dan ken ik wel wat proberen, maaruh ik heb geen zin om mn spikel splinter nieuwe proc te slopen. dan laat ik m gewoon staan op watie nou staat..
tuurlijk wist ik dat 
volgens mij stondtie standaard op 1.75 ofzo, staat nu op 1.50 als het goed is ennuh tgaat wel okee. zo nog is wat minder proberen.
volgens mij stondtie standaard op 1.75 ofzo, staat nu op 1.50 als het goed is ennuh tgaat wel okee. zo nog is wat minder proberen.
hoe doe je dat eigenlijk, de spanning verlagen? volgens mij moet dat in mn bios maaruh dat blijft rond de 1.775v, zelfs als ik in bios dat dign op 1.725v zet (lager ken die nie). als ik het nie goed doet hoe moet t dan wel?
Verwijderd
mijn amd'tje 1,4 met kt7 turbo mobo draait op 1,63 v en dat scheelt toch zeker een graad of 10
dit kun je in de bios instellen
dit kun je in de bios instellen
Verwijderd
Had ik niet verwacht zo laag. Nog wel goed stabielOp dinsdag 02 oktober 2001 20:12 schreef brute51 het volgende:
tuurlijk wist ik dat
Pagina: 1