Toon posts:

Geen verbinding met ftp server Chello.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat er aan de hand is met de ftp server van chello waar je je site kunt uploaden?
Als ik met Cuteftp wil inloggen herkent ie mijn inlognaam niet, terwijl ik zeker weet dat ik die goed heb ingevuld.
Pasword klopt ook gewoon en dit moet ook gewoon kloppen volgens mij:
url: ftp://members.brabant.chello.nl poort: 21

Ik heb wel 2 dagen geleden Win2k opnieuw geinstalleerd en zojuist cuteftp er ook weer opgezet, maar het lijkt me sterk dat het daar aan ligt...

Iemand suggesties? :?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38
CuteFTP
Host: members.brabant.chello.nl
login : username b.jansen ofsow (niet dus je alias !! dus geen bumblebee
pass: zon vage combi #Dqd%23DaX

connect

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:19 schreef RaZoRhEaD het volgende:
CuteFTP
Host: members.brabant.chello.nl
login : username b.jansen ofsow (niet dus je alias !! dus geen bumblebee
pass: zon vage combi #Dqd%23DaX

connect
ja ik snap precies wat je bedoeld, ik weet zeker dat ik alles goed ingevult heb, alleen hij connect gewoon niet, hij blijft zeggen dat mijn login niet goed is |:( :(

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Enige wat je dan nog kan doen is chello bellen (kost geld,duurt lang) en vragen wat er aan de hand is :P

Verwijderd

Hmz, ik kan ook niet connecten naar members.brabant.chello.nl en ftp.chello.nl met m'n login/pass :(

En ja, ik weet zeker dat m'n gegevens goed zijn :P

Verwijderd

Topicstarter
[update]
Ik kan er nu wel in sinds vanmorgen, alleen hij laat mijn geuploade bestanden (mijn site dus) niet zien. Ook als ik iets upload gebeurt er niets.
Het vreemde is dus, dat mijn site gewoon online is, maar dat cuteftp aangeeft dat er nix op mijn webspace staat.

Het zal wel aan Chello liggen denk ik *zucht* :( |:(

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 15:29 schreef Raikane het volgende:
[update]
Ik kan er nu wel in sinds vanmorgen, alleen hij laat mijn geuploade bestanden (mijn site dus) niet zien. Ook als ik iets upload gebeurt er niets.
Het vreemde is dus, dat mijn site gewoon online is, maar dat cuteftp aangeeft dat er nix op mijn webspace staat.

Het zal wel aan Chello liggen denk ik *zucht* :( |:(
Dat probleem heb ik ook wel eens met andere FTP's icm cuteFTP. Meestal helpt het wel om een paar keer te refreshen ofzo, of 'Change directory' doen, daar een directory op je webspace invullen en dan 1 map terug gaan ('pijltje omhoog').
Pagina: 1