Toon posts:

hacker ? hm, niet dat ik weet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
laatste tijd kom ik al moeilijk op t forum, steeds moet ik refreshen enzo en replies posten lukt soms helemaal niet meer, toen waren het brakke topics en nu krijg ik steeds de msg : Hacker ? Klik hier om naar vorige msg te gaan als ik een reply wil posten !?

mijn verbinding is erg brak (casema nog steeds pfff)
maar diz wel erg vaag....ligt dit nu aaan mij of ?!@?
wtf is dat voor rare shit

Verwijderd

Even opnieuw inloggen.
Je krijgt deze message als je een reply wil posten terwijl je niet meer ingelogd zit.

Door de servertroubles wordt je helaas om de zoveel tijd uitgelogd. Heb het vandaag al een keer gehad en gisteren 5 keer.

Verwijderd

Ik heb dit ook met welke verbinding dan ook. Het is de server of het systeem van got. Ergens zit er iets niet helemaal lekker als je het mij vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
hm sjah kmoest tijdens die reply ook al opnieuw me gegevens invullen dus..nu bij deze reply ook weer
vage boel...niet leuk :(
gaat boel fout laatste tijd...
brakke topics vond ik al zo raar, hoe kan een topic nu brak zijn ..egt irri..jammerzzz

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

die onterechte beschuldiging krijg je ook wel eens bij een (tegenwoordig helaas normale) storing.

Beetje stom om je dan maar meteen hacker te nomen, ook niet echt getuigend van respect naar je bezoekers toe |:(

Virussen? Scan ze hier!