Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben net een paar uurtjes in het bezit van deze camera, alleen nu zijn de batterijen al op :?

Komt rood lampje met batterij geval ervoor. Heb hem nog maar uurtje gebruikt ofzo..

Hoe hebben andere A20 gebruikers dit?

En hebben jullie ook oplaadbare batterijen ofzo?

Zo ja wat voor..

Zo nee wat dan?

Alvast bedankt!

Binne

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:48 schreef Binne het volgende:
Hey ik ben net een paar uurtjes in het bezit van deze camera, alleen nu zijn de batterijen al op :?

Komt rood lampje met batterij geval ervoor. Heb hem nog maar uurtje gebruikt ofzo..

Hoe hebben andere A20 gebruikers dit?

En hebben jullie ook oplaadbare batterijen ofzo?

Zo ja wat voor..

Zo nee wat dan?

Alvast bedankt!

Binne
stond ie dat hele uur aan? dan is er niks aan de hand, digitale camera's zuipen nu eenmaal batterijen... welkom in de wereld van digitale fotografie :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
nee, deed hem aan, paar foto's gemaakt, beetje klooien, weer uit.. denk in 3 uur paar keer aan en uit gehad..

Nu kan ik dus beste oplaadbare kopen??

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 21:14
moet je er wel opletten dat je geen gewone NiCd koopt (die zuigt ie zo leeg) maar je moet in de richting van Nikkelmetaal Hydride batterijen denken of misschien zelfs lithium-ion

deze gaan namelijk veel langer mee (moet je wel meer per batterij betalen en ze gaan in een aparte lader, maar je hebt er wel lang plezier van)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:13

Marc H

- - Is wakker - -

oplaadbare zijn inderdaad handiger.

lees eerst even dit voordat je oplaadbare gaat kopen.

http://www.steves-digicams.com/nimh_batteries.html

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb batterijen in me discman, gewoon 1,2 v dacht ik, kunnen deze er ook in?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb bij de mediamarkt een setje NiMH batterijen gekocht, vier AA'tjes voor 50 piek :( zijn wel 1800mA

hangt er ook vanaf hoeveel mA die oplaadbare batterijen zijn, volgens mij hoe lager dat getal (er zijn er al vanaf 650mA) hoe minder lang die batterij meegaat en opnieuw opgeladen dient te worden

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Mr_Garfield
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:15 schreef Binne het volgende:
Ik heb batterijen in me discman, gewoon 1,2 v dacht ik, kunnen deze er ook in?
Ja, vast wel, maar zoals al eerder gezegd werd:
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:28 schreef Marc H het volgende:
http://www.steves-digicams.com/nimh_batteries.html
Koop voor je cam gewoon een set goede (lees minstens 1300mAh) batterijen, anders blijf je switchen tussen Cam en Discman en is je camera nog na twee uur leeg.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej zal s ff kijken..:)

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb ook zo'n A20. Mooi toestel, maar ja net als alle camera's zuipt ie batterijen.

Ik gebruik daarom 1600mA oplaadbare batterijen, minder krachtige gaan korter mee, dus die zou ik niet gebruiken.
(mA dus geen Volt, oplaadbare batt. zijn altijd 1.2V geloof ik).

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Fatal-Error
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die meegeleverde batterijen waren bij mij ook erg snel leeg. Heb nu 1600 mAh oplaadbare units, die gaan redelijk lang mee (varierend van 40 tot 120 foto's). Waar ik wel vaak last van heb is dat de camera meteen na het aanzetten zegt dat ik de batterijen moet vervangen, ook al heb ik er net nieuwe in gedaan. Als ik dan even wacht en hem weer aanzet gaat het wel goed. Hebben meer mensen dit probleem?

Welcome to the desert of the real.

Pagina: 1