Toon posts:

Pool of radiance... tegenvaller

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lees maar:

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,198320,00.html

Meestal ben ik het wel eens met deze gasten... helaas het had zo goed kunnen zijn ;(

Verwijderd

had ook al besloten dat hij het dll niet waard was >:)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-02 23:50
Volgens mij vinden mensen het spel zo erg tegen vallen omdat er momenteel nog onwijs veel bugs in zitten.
Als deze er eenmaal uit zijn zul je zien dat het spel achteraf best wel OK is(hoop ik ten minste)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Zit een leuke bug in..

als je hem met de uninstall verwijdert neemt ie je halve windows mee :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47
Is Pool of Radiance al uit dan? ik dacht dat ie pas in Novemeber zou komen
(en mij lijkt ie wel leuk ook al vinden sommige um tegenvallen)

The devil is in the details.

Verwijderd

Hmm ik de "uitgebreide demo" soort >:) , maar kan hem niet full installeren. Hij zegt dat ik dan niet genoeg HD ruimte heb, maar heb dus meer dan 3x de benodigde hoeveelheid vrij :?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou die bug van uninstall is alleen met sommige windows 98. Verder als je hem installeert, installeert ie hem niet naar de dir die je hebt aangewezen maar doet het simpelweg in je program files op C dus daarom zegt ie ook te weinig space available...

Verder is het spel wel ok, alleen in je uppie zijn die monsters wel knap lastig..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Wat? Installeerd hij sowieso op je C:? Vandaar dus. Dat kan je trouwens wel een blunder van formaat noemen! Je test je installatie programma toch zou je zeggen?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ze hebben idd een blundertje gemaakt.. Ze maken een patch voor deze geloof ik en er wordt ook een gepatchde editie uitgebracht binnenkort. Blijkbaar een beetje te gehaast daar. Sponsor zetten programmeurs vaak onder druk en dat is niet leuk. Het werkt niet prettig en er zijn sneller fouten. (I know want ik ben zelf een programmeur ;) )

Maar goed iedereen maakt fouten.. Dit is nou typisch een fout van de installatie software die niet goed is geconfigureerd, het spel is verder helemaal ok.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Yuk:
There are very few nonplayer characters to interact with, and no depth to your interactions with those characters. Since the skeletal plot is completely linear and there are no meaningful opportunities to role-play characters of varying alignments or motivations, the emphasis of the game is almost exclusively on tactical combat.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

voor gamespot suxt het.. maar voor een ware AD&D speler is dit de bomb!

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De bomb? Waarom? Als het geen leuk spel is kan het feit dat het AD&D regels gebruikt het heus niet redden.

En is de bomb voor de echte AD&D-er niet eerder Baldur's Gate 2 of Planescape: Torment, die, kennelijk, in alle opzichten superieur zijn aan PoR?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 09:49 schreef Lord Daemon het volgende:
Yuk:
[...]
:/

Verwijderd

Oops, dubbelpost , delete maar aub.

Verwijderd

alsof die ontwikkelaars een 1000 verschillende systemen hebben waar ze altijd die games op instaleren.. |:( |:(

En dat ie tegen valt, wat ik hoor van de echte D&D gamers is de game wel wat ze er van verwacht hebben, het is geen BG2 met 10.000 woorden per quest. Zo vermoeiend is dat!
Ben je eerst drie uur bezig met aantekeningen maken voordat je pas echt het verhaal door hebt.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Erhm Pool of Radiance is toch harstikke oud? :) Is dit een remake of een nieuwe eposide in de serie? Ik kan me nog herinneren dat Pool of Radiance een DOS spel was.

Hmm ik hoop dat ze gewoon weer een "ouderweste" Ultima maken.. zoals "Pagan" (Ultima V meen ik).. die was erg goed.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

eigelijk is het Pool of Radiance 2!
vandaar...
maar inderdaad, er was vroeger lang geleden een DOS versie! :)

• Bert
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Ik heb het even zitten spelen maar ik vind het niet echt een geweldig spel. Het geluid doet het waardeloos (onder winxp) in vind de controls niet dat je zegt ju van het. Je kan niet pauzeren zoals dat in bijvoorbeeld Baldurs Gate II het geval is.

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik het spel "geevalu-download" heb. Na een dag kan ik toch zeggen dat ik dit niet meer speel.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:33 schreef Marc00 het volgende:
Is Pool of Radiance al uit dan? ik dacht dat ie pas in Novemeber zou komen
(en mij lijkt ie wel leuk ook al vinden sommige um tegenvallen)
Ik heb hem over. 40 Euro gekocht, je mag hem hebben voor 30 euro. Ik betaal de verzendkosten (mail me maar als je interesse hebt)

Dato DUO synth voor twee

Pagina: 1