Ik ben opzoek naar software (cgi/asp/php) waarmee je makkelijk een makelaars website kan runnen, dus waar je simpel huisen kan toevoegen aan een database bv, en dat je dus niet steeds de files hoeft te veranderen als er een nieuw huis bijkomt of verkocht wordt. Weet iemand waar ik dit kan vinden, of een goed alternatief???
Je gaat een soort http://www.goedkoopstenotaris.nl starten?Op dinsdag 02 oktober 2001 18:32 schreef izoman het volgende:
Ik ben opzoek naar software (cgi/asp/php) waarmee je makkelijk een makelaars website kan runnen, dus waar je simpel huizen kan toevoegen aan een database bv, en dat je dus niet steeds de files hoeft te veranderen als er een nieuw huis bijkomt of verkocht wordt. Weet iemand waar ik dit kan vinden, of een goed alternatief???
o oo...
wekkels vakgebied...
heh heh
wekkels vakgebied...
heh heh
.........www.raketje.com....................soon.....
Ik zoek ook zoiets dergelijks, phpbb ondersteund geen foto's dacht ik?Verwijderd schreef op 02 October 2001 @ 18:32:
Ik ben opzoek naar software (cgi/asp/php) waarmee je makkelijk een makelaars website kan runnen, dus waar je simpel huisen kan toevoegen aan een database bv, en dat je dus niet steeds de files hoeft te veranderen als er een nieuw huis bijkomt of verkocht wordt. Weet iemand waar ik dit kan vinden, of een goed alternatief???
deze makelaar (buiten nederland) zoekt dus iets simpels aan de gebruikers (lees makelaars) zijde en iets moois voor de klanten, is er iets beschikbaar en wat moet zoiets kosten?
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen