Vraag over laptop.

Pagina: 1
Acties:

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hallo, ik had gisteren in de krant een advertentie voor een laptop gezien. Hij was in de aanbieding bij MediaMarkt voor ongeveer 3000 piek. Maar nu is mijn vraag:

-Heeft iemand er al van gehoord / weet of het wat is?
(Het is een PIII 1,1 GH / 256 RAM / 20 GB HD enz.)

-EN DE BELANGRIJKSTE VRAAG:
Er zal natuurlijk wel een Duits toetsenbord opzitten omdat ie bij mediamarkt te koop is. Maakt dit wat uit? Of wordt dit lastig??? Hopelijk kunnen jullie me meer vertellen!!!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
3000 piek voor een 1.1 Ghz!!! Daar geloof ik nix van.

They made me do it.

Verwijderd

zozo da's wel heel weinig voor zoiets. als ik op de duitse site van hun kijk is dit de enige laptop die ze verkopen.

Sony
PCG-SR 21K

Mobile Intel® Pentium® III Prozessor 650MHz, 64MB RAM, 10GB HD, 10.4''TFT, i.LINK, nur 1,36 kg

en dan voor 3999 DM.

ik vind het verschil met die aanbieding wel erg groot, staat er niet iets bij van exlusief tft scherm ofzo?? :)

• DarkTide
  • Niet online
nee idd, de laptop van die aanbieding staat niet op de site.
Maar ik weet niet of iemand het Dagblad de Limburger heeft van maandag, want daar staat ie in. (En nu niet gaan schelden over Limbo's ja :) )

Dit is het systeem en het is echt zo!!!!!!!!
Pentium III 1,1 Gigahertz
256 MB RAM
6/24 dvd-rom
USB
LAN
56k modem
SiS 630s tot 64 MB grafische kaart (?)
14,1 TFT scherm

bij de MediaMarkt in Herzogenrath...

• DarkTide
  • Niet online
Maar weet iemand of het niet zo erg is dat er een Duits toetsenbord op zit? Kan dit nare gevolgen hebben of is het alleen maar een beetje hinderlijk?????!??!????!? :?

Verwijderd

<offtopic>
wat krijg je als alle limburgers van nederland naar belgie verhuizen?
</offtopic>

als je blind kunt typen is het volgens mij niet zo'n probleem. Het is ff klooien onder windows om de toetsenindeling goed te krijgen maar da's wel te lukken(mij ook gelukt en dat wil wat zeggen). het enige wat je dan hebt is dat de z en de q's zijn omgewisseld ofzo (maar wel op de juiste plek zitten) dus als je dan op de z drukt krijg je een q. erg lastig voor de mensen die nog naar het toetsenbord moeten kijken maar ik neem aan dat je dat stadium bent gepasseerd.

<offtopic antwoord>
dan stijgt het iq in beide landen :)
</offtopic antwoord>

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36
Misschien kun je de toetsjes er met een schroevendraaier uitwippen en verwisselen :)

Verwijderd

De Y en de Z zijn omgewisseld, en je hebt die rare duitse letter op het toetsenbord staan...

maarja voor dat geld!!!!!

Trouwens limburgers zijn oke (ben zelf een)

Verwijderd

Oja daar kun je makkelijk XP op draaien, bij draait ie op heeeeeeeeel wat minder

Verwijderd

hoezo kan dat niet ?

tijd terug hadde ze pas toffe slutop bij de aldi

4000 gulde @ 1000 MHz 256 meg

mare
s tijd terug
3 maande ofso
dus waarom ken dit nie ? *D

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

dat duitse toetsenbord is niet zo'n probleem ik heb zelf op stage een man gehad die een toshiba (nederlandse laptop)had en vervolgens hadden we special voor hem een setje duitse toetsen gekocht bij toshiba en die heeft hij er toen zelf opgezet.
dus omgekeert moet het ook mogelijk zijn en instellingen is volgens mij gewoon land instellingen goed hebben staan :)

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Pagina: 1