Maranz SR4000 of Onkyo TX-8211

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• huistra
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Ben bezig wat onderzoek te doen voor mijn nieuwe geluidstijgertje en hoop met dit topic in het goede forum te zitten.

Na rondgang bleek dat er twee mooie aanbiedingen te zijn, namelijk de Maranz SR4000 voor ongeveer 800/900 gulden of de Onkyo TX-8211 voor 1000 gulden.

Nu ben ik op zoek naar een receiver waar ik met een hoge kwaliteit mijn muziek kan luisteren maar waar ik ook fijn mijn DVD-tjes kan bekijken, echter de stereo functie heeft prioriteit. Nu is mij verteld dat het belangrijk een goede basis neer te zetten en dat hoop ik te doen met een van deze twee receivers die allebei Dolby Digital/ DTS hebben.

Vind het alleen moeilijk om een keuze te maken en hoopte dat enkele tweakers hier een mening over hebben..

[audio newbie modus]Ben geen regular poster hier, dus ik hoop dat dit soort topics de bedoeling zijn, verder bracht de search mij niet veel verder[/audio newbie modus]

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:18

Metten

ik hou het graag simpel

Als je stereo belangrijk vindt zou ik zeker voor de Marantz staan. Heeft als merk gewoon een betere reputatie op dat gebied. Je kan ook eens kijken naar de Yamaha DSP-A5 (900 piek bij stassen.nl). Deze heeft geen tuner, waar je dus ook niet voor betaalt.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op dinsdag 02 oktober 2001 19:19 schreef Metten het volgende:
Als je stereo belangrijk vindt zou ik zeker voor de Marantz staan. Heeft als merk gewoon een betere reputatie op dat gebied. Je kan ook eens kijken naar de Yamaha DSP-A5 (900 piek bij stassen.nl). Deze heeft geen tuner, waar je dus ook niet voor betaalt.
Nothing to add :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel