SB DBIII voor SB Live!

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
Ik wil met mijn MZ-R700 digitaal opnemen en dat kan niet met mijn SB live 5.1. Ik ben een beetje gaan rond kijken hier op GoT en er waren meer mensen met dit probleem. Via een topic kwam ik op deze site : http://www.hoontech.nl/hoontech/brackets.html

Weet iemand waar je die dingen kan kopen hier in NL?

Flickr

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op http://www.hoontech.nl/hoontech/dl-adres.html staan alle adressen van de hoontech-dealers.

-

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

Als je goed kijkt naar de URL...

Ze zitten dus hier in NL...
Verder staan op hun website adressen van Dealers etc.

Maar ik weet uit ervaring dat je ook rechtstreeks bij Hoontech nl kunt bestellen....kan zo even de link niet vinden maar weet dat het mogelijk was..

Wat Hoontech betreft kan ik zeggen dat ik liever met hen te maken heb dan met de rommel die creative VEEL te duur in de aanbieding heeft...

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

Verwijderd

Ik heb zelf de DB-III en ben erg tevreden. Ik gebruik hem om optisch op te nemen met mijn Sharp minidisc. Mijn minidisc heb ik ter reparatie (garantie) weggebracht en toen bleek dat de reparatiekosten te hoog waren. Ik had een extra garantie-verzekering afgesloten en kon dus een nieuwe krijgen *D, ik heb voor de MZR-700 gekozen.

P.S. Ik heb mijn DB-III bij PC Speed in Eindhoven gekocht. Prima winkel, het koste ongeveer 69,- piek.

• rkrythe
ik heb ook de MZ-R700 :P tof ding btw. Weet iemand misschien ook of je met dat USB ding wat je bij de pc versie krijgt ook digitaal kan opnemen?

Is hij btw ook geschikt voor een SB LIve! 5.1 OEM?

Flickr

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:03 schreef ruubruub het volgende:
Is hij btw ook geschikt voor een SB LIve! 5.1 OEM?
USB kabel of Bracket?

• rkrythe
is die bracket geschikt voor de SB Live! 5.1 OEM? en hoe heb je hem direct bij Hoontech bestelt?

Flickr

• rkrythe
weet iemand trouwens een internet winkel die die dingen verkoopt?

Flickr

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik heb zelf de 700 en mijn vriendin de 700 PC, dat kabeltje wat je daarbij krijgt is eigenlijk niet veel bijzonders, het is gewoon een externe usb geluidskaart in een klein doosje, daar komt het op neer, het is dus ook niet digitaal helaas, ik heb het geluid nog niet vergeleken met elkaar, maar als het in prijs scheelt en je hebt een beetje leuke geluidskaart met goeie optische uit of een "ruisvrije" Line out dan zou ik die gebruiken.

Nadeel is nog eens dat je niet kan luisteren terwijl je opneemt, als IK het helemaal makkelijk wil doen schrijf ik de nummers op cd, trap die cd in mijn stereo en neem dan via de optische uit op op mijn MD recordertje. automatische nummer overgang, en MEESTAL wil ik toch de nummers op cd hebben ook.

Breek je nek voorzichtig

• rkrythe
maar nu mijn vraag nog eens: Is die DBIII ook geschikt voor mijn SB Live! 5.1 OEM?

Flickr

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 08:08 schreef ruubruub het volgende:
maar nu mijn vraag nog eens: Is die DBIII ook geschikt voor mijn SB Live! 5.1 OEM?
Ja, zelfs voor de Audigy kaarten :)

• Lex_van_H
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Lex_van_H

Moet ik nu wat bedenken?

Op woensdag 03 oktober 2001 08:25 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Ja, zelfs voor de Audigy kaarten :)
Da's toevallig, deze vraag had ik net verzonnen en hier staat het antwoord al...
Ehhh, weet je het zeker? Ik wil dit nl. gaan kopen. Waar heb je die info vandaan (niet dat ik achterdochtig wil wezen of zo ;))

Weet nog steeds niks.....

• rkrythe
weet iemand een site waar je die DB 2of 3 kan bestellen?

Flickr

Verwijderd

www.hoontech.nl kun je ze direct bestellen via de sectie dealers.

De info over de brackets op de Audigy heeft ergens een keer op t.net gestaan, waar weet ik niet meer.
Heb overigens vanmiddag ook een Audigy van het werk meegenomen, deze heeft de normale AUD_EXT connector op de kaart

Verwijderd

Hoi,
In idergeval iedereen een gelukkig nieuw jaar.
Maar nu mijn vraag weet iemand of er dolby digital uit de bracket van Hoontech (SB DB III) komt en of dit uit een spdif(tulp) uitgang komt kan ik hem op mijn creative dtt 2500 aansluiten.

Cya,

soul2soul

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Niet schoppen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.