Verwijderd
Valt toch echt VIES tegen... 
Ik geef geen argumenten , omdat jij dat ook niet doet..., dus kom jij eerst maar eens op...
Ik geef geen argumenten , omdat jij dat ook niet doet..., dus kom jij eerst maar eens op...
1) Prachtig verhaal
2) Prachtige Grafix ( behalve soms die pixels )
3) Lang speelbaar
4) Meerdere keren speelbaar
5) PRACHTIGE FMV filmpies
Do I need to go on?
2) Prachtige Grafix ( behalve soms die pixels )
3) Lang speelbaar
4) Meerdere keren speelbaar
5) PRACHTIGE FMV filmpies
Do I need to go on?
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........
- Meerdere eindes mogenlijk
- leuke subquests
- leuke ingame spelletjes
- makkelijke besturing
- goeie tutorials
Verder ga ik niet hoor ! NU ben je maar overtuigd!
LOL
- Meerdere eindes mogenlijk
- leuke subquests
- leuke ingame spelletjes
- makkelijke besturing
- goeie tutorials
Verder ga ik niet hoor ! NU ben je maar overtuigd!
LOL
FF8 heeft inderdaad een mooi verhaal, mooie grafics, mooie music, prachtige movies, coole wapens (en desperation moves). Op de PSX dan wel, want persoonlijk vond ik de PC-conversie vies tegen vallen. Het liep niet goed / zelfs slecht (op een P2-350 en een P3-450, beide met 128 mb geheugen), de muziek haperde, de graphics zagen er niet juist uit.
Meerdere eindes ben ik niet tegengekomen (2 keer uitgespeeld) en veel sub-quests zitten er niet in (of je moet het halen van GF's als Bahamut, Odin, Tonberry, Cactaur en Eden bedoelen).
---
Neelon Rokk
Visit me at http://come.to/neelonrokk
Meerdere eindes ben ik niet tegengekomen (2 keer uitgespeeld) en veel sub-quests zitten er niet in (of je moet het halen van GF's als Bahamut, Odin, Tonberry, Cactaur en Eden bedoelen).
---
Neelon Rokk
Visit me at http://come.to/neelonrokk
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Hey scope, Als je FF8 Gaaf vind(wat hij ook zekerz te weten is) moet je FF7 eens proberen, want die schopt helemaal kont. FF7 Is echt het beste spel wat ik ooit gespeeld heb echt onwijs goed is die.

mazzel.
mazzel.
Inderdaad mowgli, FF7 is het eerste spel waar ik eigenlijk niet goed van kon zeggen hoe mooi het was. Bij de meeste speleltjes kun je dingen zeggen als 'goed geluid, coole graphics'. Bij FF7 is het niet echt mogelijk om het prachtige verhaal en de geweldige sfeer in woorden weer te geven. Ik doe dan ook maar geen poging....
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hehehehe... kheb FFVII al... en al meerdere keren uitgespeeld.... prachtig spel.
En FFXI en FFX komen eran!
En FFXI en FFX komen eran!
Ja. En straks dus lekker op de psx2 spelen. Ow heerlijk gewoon. De Final Fantasy serie is echt de beste die ooit is uitgekomen op de pc en de psx. Er is echt geen spel dat daar tegenop kan.

mazzel.
mazzel.
FF7 is inderdaad ook heel goed, en heb heb tot nu to op de PSX 3 keer uitgespeeld en op de PC zo'n 5 of 6 keer (weet het niet meer eigenlijk), en dat te bedenken dat ik het eerst niet echt zag zitten met die FF's, totdat een vriend de demo voor de PC had, toen was ik vet verkocht. Ruby ruled, Emerald is een watje en dood met nog 6m45s op de klok, en over Sepiroth wil ik al helemaal niet meer hebben als je met die eerste twee klaar bent.
Neelon Rokk
Come visit me at http://come.to/neelonrokk
Neelon Rokk
Come visit me at http://come.to/neelonrokk
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
ja jij blij met je mooie spelletje, maar wat een klote topic!
dat had ik niet van jou verwacht. en ik vind zelda 64 en UT en FS pas echt rulen
Waar slaat dit nu in GODSNAAM weer op GDI geval? Probeer je mn topic te verneuken? IK ga der verder niet op in...
En oh ja ,
FFVIII heeft DE mooiste outro (eindfilmpie) die er bestaat....
En oh ja ,
FFVIII heeft DE mooiste outro (eindfilmpie) die er bestaat....
Verwijderd
"ja jij blij met je mooie spelletje, maar wat een klote topic! dat had ik niet van jou verwacht. en ik vind zelda 64 en UT en FS pas echt rulen"
Dacht ik toch dat je zo'n Powerforum-gezeik hier niet zou tegenkomen....heb ik me ff vergist. Als je UT dan toch zo fantastisch vind, ga het dan spelen en hou je niet bezig met het verneuken van FF-topics!
PS: FF kan me geen moer schelen trouwens, geef mij maar Shenmue.
Dacht ik toch dat je zo'n Powerforum-gezeik hier niet zou tegenkomen....heb ik me ff vergist. Als je UT dan toch zo fantastisch vind, ga het dan spelen en hou je niet bezig met het verneuken van FF-topics!
PS: FF kan me geen moer schelen trouwens, geef mij maar Shenmue.
Verwijderd
Ik denk niet dat dat veel zou uithalen, vermits jij dus duidelijk een FF-fan bent en daardoor (bijna zeker) een PS2 gaat kopen.
Moest jij toch iemand zijn die een PS2 én een DC koopt, zou het nuttig zijn dat ik je zou vertellen. Maar als je er één zou kopen, zou je ook weten wat Shenmue is. Ik denk dus niet dat je echt op de hoogte bent van de DC-ontwikkelingen van afgelopen jaar.
maar goed dan:
Shenmue is een RPG-serie van SEGA, gemaakt door Yo Suzuki, de man van virtua Fighter en Outrun, om er maar 2 te noemen. Toen het spel eind september voor het eerst duidelijk getoond werd, was het voor iedereen dat wat ze va nde PS2 zouden verwachten. Het is onvoorstelbaar mooi en zo gedetailleerd dat het spel gewoon niet op de PS2 zou kunnen, omdat die te weinig textures aankan. Rond de kerstdagen van 99 was er in Japan een ware Shenmue hype, wat dan ook resulteerde in een verkoop van 300 000 exemplaren in een paar dagen. Over het verhaal is niet echt veel bekend, want Shemue: Chapter 1 is nog maar het eerste deel van een verhaal van 21 delen. SEGA heeft onlangs Shemue2 aangekondigd dat Shenmue 2 uitkomt en de delen 4, 5 en 6 zal bevatten. Shemue: Chapter 1 was al 4 GD's lang, dus verwaht dat deze RPG net zo episch wordt als FF.
Als je echt veel over Shenmue wil weten ga je mar naar http://dc.ign.com
Moest jij toch iemand zijn die een PS2 én een DC koopt, zou het nuttig zijn dat ik je zou vertellen. Maar als je er één zou kopen, zou je ook weten wat Shenmue is. Ik denk dus niet dat je echt op de hoogte bent van de DC-ontwikkelingen van afgelopen jaar.
maar goed dan:
Shenmue is een RPG-serie van SEGA, gemaakt door Yo Suzuki, de man van virtua Fighter en Outrun, om er maar 2 te noemen. Toen het spel eind september voor het eerst duidelijk getoond werd, was het voor iedereen dat wat ze va nde PS2 zouden verwachten. Het is onvoorstelbaar mooi en zo gedetailleerd dat het spel gewoon niet op de PS2 zou kunnen, omdat die te weinig textures aankan. Rond de kerstdagen van 99 was er in Japan een ware Shenmue hype, wat dan ook resulteerde in een verkoop van 300 000 exemplaren in een paar dagen. Over het verhaal is niet echt veel bekend, want Shemue: Chapter 1 is nog maar het eerste deel van een verhaal van 21 delen. SEGA heeft onlangs Shemue2 aangekondigd dat Shenmue 2 uitkomt en de delen 4, 5 en 6 zal bevatten. Shemue: Chapter 1 was al 4 GD's lang, dus verwaht dat deze RPG net zo episch wordt als FF.
Als je echt veel over Shenmue wil weten ga je mar naar http://dc.ign.com
Verwijderd
Ik heb FF7 op de PC en was gelijk verkocht! Geweldig verhaal, prachtige graphix en geweldige midi (met mijn SB AWE64:p).
Ik kon niet wachten toen FF8 voor de pc geport werd... PSX heb ik niet dus ik moest wachten...
Demo gedownload en toen kwam de teleurstelling(en)
Allereerst die AFSCHRIJSELIJKE midi!!! In vergelijking met FF7 is het ABSOLUUT NIETS!!! Geen soundfont, maar microsoft
SOFTWARE synthesizer!!! En dan heb je je vergeheugt om je SB live aan het werk te zien 
Ligt dit aan de demo en is de midi nog steeds vreselijk in de volledige versie?
De graphics zijn identiek aan FF7 alleen 2 jaar later zien ze er een stuk lelijker uit
Summons nog steeds errug mooi en de filmpjes zijn absoluut schitterend!!
Toch maar niet gekocht...
Want ik hoorde dat hij veel korter was dan FF7. Is dit zo?
Ik kon niet wachten toen FF8 voor de pc geport werd... PSX heb ik niet dus ik moest wachten...
Demo gedownload en toen kwam de teleurstelling(en)
Allereerst die AFSCHRIJSELIJKE midi!!! In vergelijking met FF7 is het ABSOLUUT NIETS!!! Geen soundfont, maar microsoft
Ligt dit aan de demo en is de midi nog steeds vreselijk in de volledige versie?
De graphics zijn identiek aan FF7 alleen 2 jaar later zien ze er een stuk lelijker uit
Summons nog steeds errug mooi en de filmpjes zijn absoluut schitterend!!
Toch maar niet gekocht...
Nee niet veel korter vond ik... de MIDI viel ook nog best wel mee. Maar die FMV's ! PRACHTIG!
Ik vond het echt een GIGANTISCH LIJP spel... zeker de moeite waard!
Ik vond het echt een GIGANTISCH LIJP spel... zeker de moeite waard!
Trashbash,
Ook in de volledige versie is squaresoft in gebreken gebleven, maar middels een prog op
techd.cjb.net kun je ook hardware midi selecteren, gooi een goede SF2(incl de voices en choires)in je bank en de midi klinkt net zo goed, ondanks dat ik de muziek van FF7 mooier vind.
Ook in de volledige versie is squaresoft in gebreken gebleven, maar middels een prog op
techd.cjb.net kun je ook hardware midi selecteren, gooi een goede SF2(incl de voices en choires)in je bank en de midi klinkt net zo goed, ondanks dat ik de muziek van FF7 mooier vind.
Scope,
http://ffsf.cjb.net/
Op deze site kun je onder downloads het prog en SF2 downloaden(geldt alleen voor een SB Live). Ze hebben er nu zelfs een aparte site voor gemaakt, was ik me nog niet van bewust.
http://ffsf.cjb.net/
Op deze site kun je onder downloads het prog en SF2 downloaden(geldt alleen voor een SB Live). Ze hebben er nu zelfs een aparte site voor gemaakt, was ik me nog niet van bewust.
Pagina: 1