Hoogte en Breedte instellingen monitor veranderen

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:50
Okay, als je de topic titel leest lijkt dit een erg domme vraag, maar dat valt volgens mij wel mee:

Ik heb hier een Iiyama Vision Master Pro 410, maar hij wil maar niet onthouden welke hoogte en breedte ik ingesteld heb. De ene keer dat ik mijn monitor aanzet is het beeld net niet helemaal vullend, en de andere keer steekt ie iets uit.

Bestaat er hier een oplossing voor? Ik heb nergens een menu optie "Save Settings" kunnen vinden...

omniscale.nl

• posttoast
*bump*

omniscale.nl

Verwijderd

Als het goed is onthoud de monitor de settings. Deze kan je volgens mij niet opslaan. Bij mij is het beeld ook elke keer net wat anders.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm hoe bedoel je? Bij wisseling van resoluties of bij opnieuw opstarten? Ik hen een 400, als je dan van Resoluti verandert staat ie de allereerste keer verkeerd, maar dan moet je em ff instellen, dat onthoudt ie daarna altijd.

Lijkt me dat er iets kaputt is.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vergeet niet dat het beeldformaat van een koude monitor anders (kleiner) is dan een warme monitor die al een tijdje aanstaat. Zie je dit verschil alleen als je hem koud aanzet en trekt dat weer langzaam bij, of heb je het altijd?

• posttoast
Op woensdag 03 oktober 2001 11:09 schreef Roko het volgende:
Vergeet niet dat het beeldformaat van een koude monitor anders (kleiner) is dan een warme monitor die al een tijdje aanstaat. Zie je dit verschil alleen als je hem koud aanzet en trekt dat weer langzaam bij, of heb je het altijd?
Ja, verdomd! Volgens mij scheelt het inderdaad als ie een tijdje aanstaat...

Is wel minder, toch maar eens aan een LCD scherm gaan denken! ;)

omniscale.nl

Pagina: 1