hoezo brak ????
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
kheb nog een oude te koop. zonder accu en in z/w 486.
Iemand?
Iemand?
Daar is dit topic niet voor denk ikOp dinsdag 02 oktober 2001 17:19 schreef Niek1616 het volgende:
kheb nog een oude te koop. zonder accu en in z/w 486.
Iemand?
Geef jullie advies eens over bepaalde merken, bepaalde onderdelen, besturingssystemen, leveranciers e.d.
Weet iemand hoe de kwaliteit van ASUS-laptops is ? De prijs is nl. vaak zeer aantrekkelijk.
Ik vind laptops nooit iets... Ik heb een HP Omnibook 6000 met 256Mb, 6Gb en een brander, maar het zuigt allemaal. De HD is réte traag, van de uitbreiding van 128 -> 256Mb merk ik bijna niets! De HD is té traag.
Maar goed, m'n RC5 koe draait er leuk op! Daar gebruik ik mijn laptop van 7000 gulden (per jaar) voor. Beetje triest!
Maar goed, m'n RC5 koe draait er leuk op! Daar gebruik ik mijn laptop van 7000 gulden (per jaar) voor. Beetje triest!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Verwijderd
Je vidt je HD wel errug traag he?Op woensdag 03 oktober 2001 08:42 schreef dvdstelt het volgende:
<knip> De HD is réte traag, van de uitbreiding van 128 -> 256Mb merk ik bijna niets! De HD is té traag.
<knip>
Verwijderd
Ik heb een toshiba satellite pro 4600
maar ik ben wel uiterst tevreden !
heb XP draaien erop; en ik heb nergens problemen mee;
zelfs al mijn devices herkende hij; wifi
, trident Cyber XP;
niet echt allerdaagse apparaten..
maar ik ben wel uiterst tevreden !
heb XP draaien erop; en ik heb nergens problemen mee;
zelfs al mijn devices herkende hij; wifi
niet echt allerdaagse apparaten..
[topic=277560/1/25]
help
help
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik heb net mijn Gericom 1st Supersonic M6T opgehaald bij de LIDL, tot nu toe ben ik onder de indruk. Geen pixel defects, ziet er strak uit en draait soepel tot nu toe.
De Radeon Mobility presteert 1239 3D Marks in 3DM2001 (jammer dat ie geen HW T&L heeft)
De Radeon Mobility presteert 1239 3D Marks in 3DM2001 (jammer dat ie geen HW T&L heeft)
Verwijderd
Heb gister mun Inspiron 4000 binnengekregen,
maar 1 groot probleem, hij is bij mijn ouders afgeleverd en ik zit hier op kamers....
en ik kan niet zomaar ff op en neer reizen want dan ben ik wel meer dan 4 uur kwijt ofzo
dus dan maar wachten tot donderdagavond....
trouwens er was nog zo'n gezeur over de levertijd van Dell ,maar daar heb ikzelf geen last van gehad. hij was er binnen 10 dagen dus......
maar 1 groot probleem, hij is bij mijn ouders afgeleverd en ik zit hier op kamers....
en ik kan niet zomaar ff op en neer reizen want dan ben ik wel meer dan 4 uur kwijt ofzo
dus dan maar wachten tot donderdagavond....
trouwens er was nog zo'n gezeur over de levertijd van Dell ,maar daar heb ikzelf geen last van gehad. hij was er binnen 10 dagen dus......
Pagina: 1