Who is John Galt?
goedendag.(na wat problemen met de servers I think)
ik ben bezig met een tool die nu een functie in Cold fusion moet hebben die checkt of er CSS mag worden uitgevoerd.
Of te wel dat bij elke refresh de browser checkt of de gebruiker het aan heeft staan in zijn browser of niet?
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen in Cold Fusion of in javascript???
ik ben bezig met een tool die nu een functie in Cold fusion moet hebben die checkt of er CSS mag worden uitgevoerd.
Of te wel dat bij elke refresh de browser checkt of de gebruiker het aan heeft staan in zijn browser of niet?
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen in Cold Fusion of in javascript???
Volgens mij kun je stylesheets in de meeste browsers niet uitzetten, dus dan zou je kunnen kijken naar de user agent string.
ja okay
maar onder netscape kan je het wel uitzetten(mac wel althans)
dus ik wil bijhouden hoeveel mensen deze optie onder netscape niet aan hebben gezet.
Bij IE kan het niet maar bij netscape wel dacht ik
Meer mensen een idee?
maar onder netscape kan je het wel uitzetten(mac wel althans)
dus ik wil bijhouden hoeveel mensen deze optie onder netscape niet aan hebben gezet.
Bij IE kan het niet maar bij netscape wel dacht ik
Meer mensen een idee?
Verwijderd
CSS wordt niet "uitgevoerd", maar ik snap wat je bedoelt.stean: Ik ben bezig met een tool die nu een functie in Cold fusion moet hebben die checkt of er CSS mag worden uitgevoerd.
Is niet te testen en zou niet belangrijk moeten zijn. CSS kan zelfs lokaal overruled worden...
heb het gezien op
http://www.checkstat.nl/demo_advanced2.html
daar staat het ook of het is fake, maar goed dat wil ik ook testen voor mij statestiekentool
andere oplossingen maybe?
http://www.checkstat.nl/demo_advanced2.html
daar staat het ook of het is fake, maar goed dat wil ik ook testen voor mij statestiekentool
andere oplossingen maybe?
Verwijderd
Waar het lezen van de specs allemaal al niet goed voor is:
(Dan kan je dus stylesheets van een site overrulen en is de presentatie van de site anders.)This specification recommends that a user agent allow the user to specify user style sheets.
Uit de spec van CSS 2If the source document comes with alternate style sheets (such as with the "alternate" keyword in HTML 4.0), the UA must allow the user to select one from among these style sheets and apply the selected one.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <CFIF (BROWSER.isNavigator AND BROWSER.Version GTE 4) OR
(BROWSER.isExplorer AND BROWSER.Version GTE 4) OR
(BROWSER.isAOL AND BROWSER.Version GTE 3) OR
(BROWSER.isOpera AND BROWSER.Version GTE 3.6) OR
BROWSER.isWebTV>
<CFSET BROWSER.supportCSS="yes">
</CFIF> |
Misschien heb je hier wat aan. Heb ik geript uit een browser spotter van mij.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Pagina: 1