Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ut mega traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn UT draait goed op mijn tnt2
maar als ik een game opstart duurt dat mega lang.
en daar krijg ik een beetje de balen van.
vooral als ik op internet speel.

CreateLX-AT
celeron 466
tnt2
64 mb

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
als je de detonator drivers gebruikt zal het hoogst waarschijnlijk daar aan liggen:
TNT 1, TNT 2 and GeForce 256 users with less than 128MB of RAM may experience heavy virtual memory swapping. This is a known
issue with the current Nvidia Direct3D drivers. We are working with Nvidia to improve this situation. Update: I've just tried the newly
released 3.53 Detonator drivers on my TNT2 machine, and played with all the D3D advanced options, and the drivers still appear to be
page-locking around 16-20MB of physical RAM. If you find settings which improve the situation, please drop us an email at

Verwijderd

Dat komt omdat je maar 64 mb hebt, UT gaat sneller naarmate je meer geheugen hebt, als het even kan 128 mb.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
UT werkt wel met 64mb ram, maar de detonator drivers hebben een bugje, waardoor je (als je die drivers gebruikt) meer gehuegen nodig hebt.

Verwijderd

Jup klopt... toen ik van 64Mb RAM naar 128 Mb RAM overschakelde ging UT bij mij opeens veel beter(vooral het opstarten)