Garantieproblemen monitor

Pagina: 1
Acties:

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:05
Hoi,

Mijn monitor is stuk. Het is de vierde op rij. (totaal 2 nieuwe en 2 gerepareerde)
Het betreft een Hansol 900P
Ik heb naar Hansol opgebeld met de mededeling dat ik deze monitor niet meer wil. Ik ben het zat.
Ik wil via Hansol mijn geld terug of een duurder model waarbij veel minder problemen bekend zijn.

Weet iemand hoe de wet op dit gebied in elkaar steekt? Dus of ik mijn geld terug kan EISEN en of ik een ander type monitor kan EISEN.

Graag geen reacties als je het niet zeker weet (ook al is het nog zo goed bedoeld). Reacties van mensen die er verstand van hebben (juridisch of uit ervaring) worden zeer zeer zeer op prijs gesteld.

Hansol zelf zegt trouwens dat ze nu een ander servicebedrijf hebben omdat ze niet tevreden waren over het oude. Dus zij zeggen dat ik maar gewoon weer moet wachten op de vijfde vervangende. Zelf vind ik dit niet mijn probleem en wil ik dus wat anders. (zeker aangezien 2 van de 4 monitoren niet eens gerepareerd waren maar gewoon nieuw)

bedankt,

Sjoerd

UNOX: The worst operating system

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

Ik meende dat je na 3x het geld terug kon eisen.

• Korvaag
Maar weet je dat ook zeker!
(dat kan ik nl. nergens vinden, of dat echt zo is of een fabeltje)

• Korvaag
sorry allemaal..
schop omhoog

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:40 schreef Sjoko het volgende:
Maar weet je dat ook zeker!
(dat kan ik nl. nergens vinden, of dat echt zo is of een fabeltje)
Ja, dat is je wettelijk recht. Je kan, als t product niet voldoet je geld van de leverancier/winkelier ( edit: dus niet van Hansol, want daar heb je geen koopovereenkomst mee) terugeisen. Dat is wettelijk zo geregeld .

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Bij Philips is het in ieder geval zo dat na drie "as new" garantie-omruilingen een spiksplinternieuwe monitor wordt aangeboden, desnoods van een ander (beter) type.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Okay dan.

Das mooi, want mijn VMP410 zou vandaag voor de 5-de keer worden opgehaald (tuurlijk is Teleplan niet op de afgesproken tijd langs geweest).
Zal es contact opnemen met me leverancier.

And The Only One

• Korvaag
okee, dan ga ik eens wat mensen schoppen.. Eerst even reactie van Hansol zelf afwachten. Kijken wat die er over te zeggen hebben (heb een mail gestuurd met uitleg)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 00:59 schreef Sjoko het volgende:
okee, dan ga ik eens wat mensen schoppen.. Eerst even reactie van Hansol zelf afwachten. Kijken wat die er over te zeggen hebben (heb een mail gestuurd met uitleg)
Schoppen schiet je niks mee op :P
Reken alleen alvast wel op weinig medewerking van je leverancier, daar hebben ze vaak een patent op :) . Maar wettelijk sta je in je recht om je geld terug te eisen, als het product niet redelijkerwijs aan de verwachtingen voldoet.
Lees ook voor de gein "even" deze topic door: [topic=148525/1/30]

• Cyber007
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik heb ook problemen met de garanti bij hansol me monitor gaat al voor de 3de keer terug voor reparatie (omruilen) telkens kreeg ik weer een monitor die weer rose beeld gaf, bellen met simex daar wordt je niet echt geholpen, had ik het zover dat ze hem op 31 december zouden komen omruilen niet geweest.
Ik zit er over te denken om met hansol zelf te gaan bellen
Pagina: 1