Toon posts:

A3D en koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het, wanneer je A3D gebruikt in bijv Counterstrike, en je wilt een hoofdtelefoon gebruiken, daarvoor een speciaal soort koptelefoon nodig. Maw: moet dat ding speciale eigenschappen hebben?
En hebben jullie dan een goed advies voor een mogelijk aan te schaffen exemplaar?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Denk et niet... Maar zonder vier speakers wordt het creeren van een quadspeaker sound omgeving moeilijker en minder realistisch.
Je kunt je A3D via Control Panel geloof ik op headphone setting zetten.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Ook een leuke conflictsituatie dan.
Je wil gamen, dus headphone..........
Je wil A3D, dus speakers..........

:?
:(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

A3D Komt juist het beste uit de verf met een hoofdtelefoon. Bij een vier-speaker configuratie heb je trouwens eigenlijk niet echt meer A3D maar gewoon twee aparte stereo geluidskanalen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan komt dus de vraag:
Heb je daar een speciale koptelefoon voor nodig?
Heb je een advies of een tip?

Verwijderd

als je met je normale koptelefoon op eerst zonder probeerd en daarna met A3D dan hoor je wel of er verschil in zit.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Je hebt geen speciale hoofdtelefoon nodig. En waarom zou dat trouwens nodig zijn?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Heh... Anderzijnds... Die koptelefoon die bij me Storm Platinum (oudere soundkaart, Vortex 2) geleverd werd was anders toch wel n goeie. Basversterking op batterijen *lol*

Wel goed geluid en de rockets voel je in URT.

Forget your fears...
...and want to know more...

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Nee a3d werkt dan op alle koptelefoons, ik wil er wel bij vermelden dat altijd al surround sound en a3d en dat soort zooi beter was via de koptelefoon. Er zit namelijk een speaker vol op je oor die die effecten kan creëren, en wat is nu beter als je er dichtbij zit met je oren??? Juist helemaal niks want er kan geen ander storend geluid bij wat dat ene effect in de weg kan zitten
Pagina: 1