Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
echte dremels rulen!
er zal heus wel verschil in zitten in zon goedkoope prul en een dremel hoor heb zelf mijn case met de dremel bewerkt ging perfect! je moet eens kijken of ie nergens in de aanbieding is of, zoals ik he gedaan van een vriend geleend
er zal heus wel verschil in zitten in zon goedkoope prul en een dremel hoor heb zelf mijn case met de dremel bewerkt ging perfect! je moet eens kijken of ie nergens in de aanbieding is of, zoals ik he gedaan van een vriend geleend
Verwijderd
dremel! rulezz en als je beetje goed zoekt heb je hem voor 120 ofzo
dusse... de dremelz!@
Ik heb zelf die Toledo van de Wehkamp.
Hij werkt goed, MAAR kep na twee weken um terug moeten sturen omdat die snelkoppeling versleten was!
Heb nu kosteloos nieuwe, en als deze versleten is krijg ik wel weer een nieuwe (toch te goedkoop om te repareren
).
Verder kunnen alle orriginele en fake tools erop dus prima ding. Ook traploos regelbaar van 15.000 tot 35.000 rpm.
Mgoed, misschien wel verstandig om iets meer geld uit te geven aan een orriginele als je het geld hebt...
Hij werkt goed, MAAR kep na twee weken um terug moeten sturen omdat die snelkoppeling versleten was!
Heb nu kosteloos nieuwe, en als deze versleten is krijg ik wel weer een nieuwe (toch te goedkoop om te repareren
Verder kunnen alle orriginele en fake tools erop dus prima ding. Ook traploos regelbaar van 15.000 tot 35.000 rpm.
Mgoed, misschien wel verstandig om iets meer geld uit te geven aan een orriginele als je het geld hebt...
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
De originele DREMEL is degelijker. Zo'n Toledo gaat makkelijker kaduuk. Ik heb zelf niet voor een originele Dremel gekozen, maar zo'n versie van de Praxis. Kost iets boven de hfl. 100,-- maar hij doet het verder prima. Ik heb hem al een paar keer gebruikt om 4 80mm gaten te dremelen. Doet 'ie overigens prima!
Mzzl.
Mzzl.
Apple | Marantz | B&W
Verwijderd
Ik heb de Aldi-dremel...zelfde als de Toledo. Ding werkt perfect. Heb er al behoorlijk wat gaten en raampjes mee uit zitten dremelen. Niks mis mee dus!!
Verwijderd
Ik heb ook die fake-aldi-dremel =) ding werkt perfect hoor... en voor die 39,- =) al zou die kapot gaan, dan heb je garantie, en als je geen zin hebt om daarop te wachten koop je voor 39,- toch NOG EEN nieuwe ? =) dan zit je pas op 78,- =) ipv de 250,- voor een DREMEL...
Verwijderd
je hebt er ook 1 van black & decker ofzo, en dies cheaper, maar ligt wel lekkerder in de hand 
qua trilling of levensduur weet ik niet, ik sta alleen maar in een bouwmarkt
qua trilling of levensduur weet ik niet, ik sta alleen maar in een bouwmarkt
Ik heb die combitool van Ferm bij de kijksjop gehaald voor 69,95. Werkt perfect! Alleen de slijpschijfjes die daar bij zaten waren nogal brak. Dus heb ik Dremel Schijfjes gehaald. Wereld van verschil, werkt perfect zo.
'k heb zelf ook de Ferm-fake-dremel, werkt inderdaad perfect. Zag in 't Gamma foldertje dat de dremel trouwens weer es in de aanbieding was (weet zo ff de prijs niet meer) en ze hebben ook een fake dremel van Kinzo erin staan, die was 59,95 als ik me niet vergis.
Verwijderd
ik heb die kinzo... prima dingetje, wel gelijk ff nieuwe schijfjes bijkopen wat die dingen die bijgeleverd zijn zijn brak... die vlogen om de haverklap bij mij om de oren.
heb net bij de wehkamp ff 2 toledo's besteld, 1 voor mij, 1 voor een maat van me
jullie horen de results wel van hoe hij op aluminium werkt 
heb gehoord trouwens dat de slijpsteentjes hiervan "vol" raken en dus vrij snel versleten zijn op aluminium, wie weet hier meer over
heb gehoord trouwens dat de slijpsteentjes hiervan "vol" raken en dus vrij snel versleten zijn op aluminium, wie weet hier meer over
Pagina: 1