Ik had last van een uitvallende DHCP-server de laatste dagen, ping-tijden niet gecheckt. Ook de newsserver is nu echt brak, 'Maximum Capacity exceeded'
HlpDsK, ik weet wel hoe negatief jij tegen @Home aankijkt. Ik zelf niet gelukkig, want in 99,9% van de gevallen werkt @Home hier bij mij hartstikke goed... het zal wel aan de wijk liggen, in welke wijk woon je eigenlijk? Ik zit ergens bij Westend...
Westend, bedoel je West daar mee? Daar zit ik tenminste, hier weinig problemen, alleen de mail en DHCP af en toe brak.Op woensdag 03 oktober 2001 19:21 schreef Brian Dickens het volgende:
HlpDsK, ik weet wel hoe negatief jij tegen @Home aankijkt. Ik zelf niet gelukkig, want in 99,9% van de gevallen werkt @Home hier bij mij hartstikke goed... het zal wel aan de wijk liggen, in welke wijk woon je eigenlijk? Ik zit ergens bij Westend...
HlpDsK zit in de Blaak, misschien dat hij toevallig net (fysieke) kabel van slechte kwaliteit heeft, of een rot contact in de wijkkast. Ik zou het anders ook niet weten.
Ach, zeg maar Korvel trouwens. Is wat duidelijker...
Verwijderd
klopt helemaal khoor je echt zoveel klagenOp woensdag 03 oktober 2001 05:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb heel veel problemen met @home Tilburg
Zoek maar eens op m'n nick in I&T en NT
ik zou zeggen kom naar eindhoven en neem chello
Verwijderd
In Groenwoud ook geen problemenOp woensdag 03 oktober 2001 19:34 schreef rdgf het volgende:
[..]
Westend, bedoel je West daar mee? Daar zit ik tenminste, hier weinig problemen, alleen de mail en DHCP af en toe brak.
HlpDsK zit in de Blaak, misschien dat hij toevallig net (fysieke) kabel van slechte kwaliteit heeft, of een rot contact in de wijkkast. Ik zou het anders ook niet weten.
ik zit hier in Groningen bij @home, en kom er net achter dat het niet heel gek is dat onze verbinding zo brak is de laatste tijd....Ze hebben weer is met cijfertjes van IP's etc. zitten knoeien 
Ip veranderd, DNS gewijzigd, gateway anders.....lekker dan, kwam er gelukkig achter door een vriend van me die bij de helpdesk werkt. Hij gaf me trouwens nog iets door:
hij had het over een BIP (
) met met hierbij 213.51.xxx.xxx, iemand enig idee wat een BIP is? ik heb er nog nooit van gehoord....
Ip veranderd, DNS gewijzigd, gateway anders.....lekker dan, kwam er gelukkig achter door een vriend van me die bij de helpdesk werkt. Hij gaf me trouwens nog iets door:
hij had het over een BIP (
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Dat is in het support systeem van @home het Broadcast IPOp donderdag 04 oktober 2001 11:30 schreef kamstra het volgende:
hij had het over een BIP () met met hierbij 213.51.xxx.xxx, iemand enig idee wat een BIP is? ik heb er nog nooit van gehoord....
[off-topic]Op donderdag 04 oktober 2001 01:24 schreef albundy33 het volgende:
[..]
In Groenwoud ook geen problemen
Da's dan ook het enige wat geen probleem is in Groen(e)woud
[/off-topic]
Verwijderd
LOLOp donderdag 04 oktober 2001 14:15 schreef rdgf het volgende:
[..]
[off-topic]
Da's dan ook het enige wat geen probleem is in Groen(e)woud
[/off-topic]
Verwijderd
Bij mij ligt het idd zeer waarschijnlijk aan de wijk waar ik zit. Da's mij allang bekend. Maar ja .. heb ik wat aan 
Ik blijf @home gewoon bestoken tot er verbetering komt.
Volgens mij zit heel mijn wijk op de kabel.
Ik blijf @home gewoon bestoken tot er verbetering komt.
Volgens mij zit heel mijn wijk op de kabel.
Pagina: 1