Toon posts:

Illegale praktijken stimuleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In tread:

[topic=116718/1]

Zie ik dat er weer kut kids bezig zijn met sms/gsm gerelateerde illegale praktijken. Ik heb dit al eens eerder aan de kaart gesteld op got en er werd toen weinig aan gedaan. Ik werd geflamed en gebanned.

Nogmaals.. ik ben TEGEN het illegaal MISbruiken van sms online services! Kijk maar wat er nu met airborn is gebeurd. KPN enzo BLOCKEN nu al die smsjes. Ik heb dit toen VOORSPELD en ben HARD UITGELACHEN EN UITGEJOUWED. Nou bedankt he!
Op dinsdag 30 januari 2001 20:29 schreef gsmguru het volgende:
Ok ok!.. ........normaal moet je het betalen maar omdat (een niet nader genoemde sms provider) zijn beveiliging zo ruk heeft.......... het is kicken.. thats for fucking sure!.. lol
(het is wel duidelijk of niet?)

Verwijderd

Ik vind het ook enorm k*t dat sommigen alles voor anderen weten te verzieken.
Triest als je alles wat gratis is maar weer moet misbruiken, en het voor elkaar krijgt dat het dan maar wordt afgeschaft :r

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
't is wel een beetje een oud topic he :P

Verwijderd

WiLdPhir3: klein tipje. Zou je je in het vervolg iets subtieler uit kunnen drukken. Zowel hier als in dat topic. Wordt namelijk niet echt op prijs gesteld. ;)

Verder staan er toch geen details o.i.d. in dat topic?
Zodra er datails van illegale handelingen in zouden staan, dan zou het een ander verhaal zijn. Sterker nog, het is hem (gsmguru) volgens mij niet eens gelukt.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ik heb m gesloten, je hebt gelijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Net wees http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/3211 me erop dat het een oude post is. SORRY!

Verwijderd

Dat maakt voor het idee niks uit.

Net als die mensen die met kabel of adsl een servertje hebben draaien terwijl dat van de meeste isp's niet mag.
Daar kan ik echt niet bij, dat ze dat zelf normaal vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:26 schreef nelske het volgende:
WiLdPhir3: klein tipje. Zou je je in het vervolg iets subtieler uit kunnen drukken. Zowel hier als in dat topic. Wordt namelijk niet echt op prijs gesteld. ;)

Verder staan er toch geen details o.i.d. in dat topic?
Zodra er datails van illegale handelingen in zouden staan, dan zou het een ander verhaal zijn. Sterker nog, het is hem (gsmguru) volgens mij niet eens gelukt.
Ik ben subtiel als ik subtiel behandeld word.

Details... ik zei ook 'stimuleren' toch?

Maargoed.. er zijn wel vaker mensen die mijn aanwezigheid niet op prijs stellen. Helaas... het is een vrij land. Wie de bal kaast kan hem terug verwachten.

Daarnaast kan men daaro ook zien dat als iemand mij wijst op een fout ik het ook MET PLEZIER het toegeef een probeer te corrigeren. Zulk volwassen gedrag zou ik ook wel graag zien daaro maar ik ga er niet om vragen.

Prettige dag!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:35 schreef Cheatah het volgende:
Dat maakt voor het idee niks uit.

Net als die mensen die met kabel of adsl een servertje hebben draaien terwijl dat van de meeste isp's niet mag.
Daar kan ik echt niet bij, dat ze dat zelf normaal vinden...
Ik ook! Nu moet ik wel toegeven dat niet AL het exploiten per definitie slecht is.

Als iemand nu resources pikt van anderen.
En als de 'eigenaar(en)' van de resources er geen problemen mee heeft.
En het nu eenmaal 'zwart-op-wit' staat dat het eigenlijk niet mag dan zeg ik "laat maar gaan".

Verwijderd

Ik ben het ook wel met je eens dat dit niet de bedoeling is hoor, alleen tot nog toe was er niks illegaals aan de hand in dat topic.

Maar goed, hetgeen ik een beetje over val, zijn uitlatingen als:
Kutkids,
Van mij mag GsmGuru omgedoopt worden in GsmBitch,
etc.

Is niet echt volwassen te noemen in ieder geval. Verder ga ik er geen woorden over vuil maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:42 schreef nelske het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens dat dit niet de bedoeling is hoor, alleen tot nog toe was er niks illegaals aan de hand in dat topic.

Maar goed, hetgeen ik een beetje over val, zijn uitlatingen als:
Kutkids,
Van mij mag GsmGuru omgedoopt worden in GsmBitch,
etc.

Is niet echt volwassen te noemen in ieder geval. Verder ga ik er geen woorden over vuil maken :)
Jij hebt niet de flames gelezen die ik heb gekregen toen de tijd.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:58 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Jij hebt niet de flames gelezen die ik heb gekregen toen de tijd.
Rechtvaardigt dat dergelijke reacties terug dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:01 schreef nelske het volgende:

[..]

Rechtvaardigt dat dergelijke reacties terug dan?
Nee claim ik dat dan? Het geeft alleen aan dat je het maar van 1 kant ziet.

Als jij de flame van toen gelezen zou hebben dan denk ik dat je dit niet gezegt zou hebben. De woorden die ik hier gebruik zijn nog niet 1% zo hard/grof/erg als.... u get the point.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Die post van Distortion heb ik trouwens geplaatst, ik kon niet meer op GoT komen dus ik dacht dat ik gebanned was. Ik zat dus even achter zijn computer, toen ik die topic zag.

For Your Information : Distortion is me broer.

Wel prettig om te ontdekken dat ik toch niet banned was ;)

[semi-off-topic]
* Destruction belooft plechtig vannaf nu uitsluitend zijn eigen account te gebruiken alhier @GoT :P
[/semi-off-topic]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 17:59 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Nee claim ik dat dan? Het geeft alleen aan dat je het maar van 1 kant ziet.

Als jij de flame van toen gelezen zou hebben dan denk ik dat je dit niet gezegt zou hebben. De woorden die ik hier gebruik zijn nog niet 1% zo hard/grof/erg als.... u get the point.
Je gaf wel soortgelijke reacties terug nu. (In jouw ogen moet het dus enigszins gerechtvaardigd zijn dan)

Je zou er ook boven kunnen staan natuurlijk, dat siert een mens alleen maar.
En geloof me maar, dat als iemand mij helemaal onderflamed of wat dan ook, ik mij niet tot een dergelijk niveau ga verlagen.

Maar goed, nu gaan we wel heel erg offtopic.
Het viel me gewoon op voor iemand die hier al 4 jaar komt (jaja, ik heb een goed geheugen ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:07 schreef pier het volgende:
Die post van Distortion heb ik trouwens geplaatst, ik kon niet meer op GoT komen dus ik dacht dat ik gebanned was. Ik zat dus even achter zijn computer, toen ik die topic zag.

For Your Information : Distortion is me broer.

Wel prettig om te ontdekken dat ik toch niet banned was ;)

[semi-off-topic]
/me belooft plechtig vannaf nu uitsluitend zijn eigen account te gebruiken alhier @GoT :P
[/semi-off-topic]
Lol.. dat hed ik volgens mij ook.. ik hoop niet dat al mijn gezeur eigenlijk dus voor niks is.. hehehe

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:41 schreef nelske het volgende:

[..]

Je gaf wel soortgelijke reacties terug nu. (In jouw ogen moet het dus enigszins gerechtvaardigd zijn dan)

Je zou er ook boven kunnen staan natuurlijk, dat siert een mens alleen maar.
En geloof me maar, dat als iemand mij helemaal onderflamed of wat dan ook, ik mij niet tot een dergelijk niveau ga verlagen.

Maar goed, nu gaan we wel heel erg offtopic.
Het viel me gewoon op voor iemand die hier al 4 jaar komt (jaja, ik heb een goed geheugen ;) )
Hahahaha... ik moet toegeven dat ik anders ben dan anderen. Ik trek mijn smoel sneller open en wordt soms erg grof. Dit om tijd te besparen en efficiënter te werk te gaan. Ook gebruik ik het als 'afleiding' of als 'camouflage' of als 'uitlokking'. Dit laatste ALLEEN om een punt dat al eerder gemaakt is nog eens snel naar voren te halen.

Hahahahaha... 4 jaar.. ach ik hou het niet zo precies bij... en dat weet je ook ;).

Daarnaast kom/lees ik hier al 4 jaar maar heb niet al die tijd actief deelgenomen. Ik heb het toen de tijd tweakers bestempeld als een 'zooitje ongeregeld met een mooi jasje aan'.

Wat ik eigenlijk nog steeds wel een beetje vindt.

Verwijderd

LOL :D

Och ja, als we allemaal hetzelfde zouden zijn, dan zou er aan het "zooitje ongeregeld" ook niks meer aan zijn he ;)

Ik zal eens na gaan denken of ik ook wat efficienter kan gaan antwoorden >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 19:14 schreef nelske het volgende:
LOL :D

Och ja, als we allemaal hetzelfde zouden zijn, dan zou er aan het "zooitje ongeregeld" ook niks meer aan zijn he ;)

Ik zal eens na gaan denken of ik ook wat efficienter kan gaan antwoorden >:)
(ssstt... even tussen jouw en mij, ik hou wel een beetje van zooitjes ongeregeld :+)
Pagina: 1