perror gaf dit:Op dinsdag 02 oktober 2001 15:53 schreef Monstar.nl het volgende:
wie weet wat dit betekent?
Got error 127 from table handler
Error code 127: Unknown error
127 = Record-file is crashed
misschien een hele ouwe koe uit de sloot vissen, maar vandaag, tijdens het uplaoden van een site via ftp, ging er opeens een tabel plat! echt heel weird.. kreeg ook deze error. Toen heb ik m geprobeerd te repairen, lukte op zich aardig, er werd 1 PK verplaatst.. Daarna kon ik gewoon per 10 stuks door phpmyadmin heen browsen. Echter bij een aantal records (boven de 170) gaf hij deze error weer. maar als ik gewoon ging selecten, deed hij het af en toe wel.. Nu is de hele tabel plat, en kan hji het bestand (product.myd) niet meer openen.
ps, ze gebruiken daar nog mysql 3.23.28, en die zou in de mysql 3 reeks toch het stabielst zijn. Wel weet ik dat een jongen aan de andere kant van nederland 'producten' in aan het voeren was, maar had 3 minuten van te voren gezegd dat er een site update kwam. dus toen is ie er mee genokt.. Jammer dat die commit ,rollbacks niet in 3.23.28 zitten.
Gelukkig backuppen ze daar bij die provider elke nacht ,dus niet alles is pleitte. Echter, hoe kan ik dit voorkomen?! in m'n php code's ook nog flushen oid?! EN hoe kon dit gebeuren tijdens een ftp sessie?!
ps, ze gebruiken daar nog mysql 3.23.28, en die zou in de mysql 3 reeks toch het stabielst zijn. Wel weet ik dat een jongen aan de andere kant van nederland 'producten' in aan het voeren was, maar had 3 minuten van te voren gezegd dat er een site update kwam. dus toen is ie er mee genokt.. Jammer dat die commit ,rollbacks niet in 3.23.28 zitten.
Gelukkig backuppen ze daar bij die provider elke nacht ,dus niet alles is pleitte. Echter, hoe kan ik dit voorkomen?! in m'n php code's ook nog flushen oid?! EN hoe kon dit gebeuren tijdens een ftp sessie?!
traktor scratch!
Het heeft niets met je FTP sessie te maken want hier thuis heb ik het ook weleens gehad. Op welke OS draai je dit? Ik had namelijk dit probleem op Windows ME. Op een NT os heb ik dit probleem nog niet gehad.
het draait niet op mijn webserver oid. maar bij argeweb.nl (zelf ook onbekend, maar is voor iemand anders). het draait op een linux server, maar geen idee wat voor. .. ps, van backuppen hebben ze ook geen kaas gegeten, want die zijn er gewoon niet (vanochtend gecrached, kreeg de backup van vrijdag avond).
traktor scratch!