Toon posts:

Vraag over 133mhz geheugen in 133+ moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb nu een pentium3 650 met 2x 256mb (133mhz) (2 dagen terug gekocht) geheugen.

Nu wil ik een nieuwe pc kopen, ik heb al hd,agp etc etc.
Ik heb alleen een kast, moederbord en een processor nodig.

Ik d8 dus aan een Aopen hq08 kast, een of ander moeder bord en een 1.4ghz (fsb266) processor.
Alleen nu ben ik in de war, ik wil die 2x 256MB (133mhz) in de nieuwe computer stoppen. Is dat mogelijk?
Wat voor moederbord moet ik hebben waar mijn 2x 256 geheugen in past en ook de 1.4 ghz AMD ?

Groetjes Dennis

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Naja, als je al SDRam hebt kun je of voor een bordje met een KT133A gaan (msi k7t Turbo, Abit KT7A, Asus A7V133 enz..), of je kunt een bordje kopen wat zowel SDRam als DDR ondersteund..Kun je later nog eens upgraden naar DDR..

Welke bordjes dat zijn kun je wel in de search terug vinden, of via www.tweakers.net..

Verwijderd

Ik zou die 256 aan de kant leggen en meteen een Asusa7v ofzo kopen . Geen verouderd moederbord met DDR en SDRAM . Dan koop je al verouderd materiaal . Of wacht op de Kt266A

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor de informatie.
Ik weet nu genoeg.

Ik denk dan dat ik de MSI k7t turbo koop, en over een half jaartje kan ik wel weel voor ddr en meer kijken.
Gaat me er ff om dat ik van de week nog een andere pc heb en dat die proc en geheugen op het moederbord past en werkt.

Thnx!!

Dennis DaMenaCe