zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Kwaliteit viel mij erg mee, en is gewoon goed te noemen. Over het regio vrij maken weet ik dat het iig kan dmv een zgn. Region x cd/dvd. Dat ding steek je in een memslot en dan kun je regio's zelf selecteren (werkt zelfs met RCE).
Enige nadeel is dat het NTSC signaal niet wordt omgezet naar PAL dus zal je TV daarmee overweg moeten kunnen.
Heb je dus zo'n TV dan is het in mijn ogen een prima aankoop.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Vraag ik me ook af... ik weet wel dat je een kastje er tussen kan zetten ala dreamcast om hem op de pc monitor te zien...(werkt perfect trouwens) maar ik heb ook ergens gehoord dat er een kabel van sony zelf in de maak is,en dat je dan zelfs resoluties kan zien van 1024x768 is hier iemand die daar wat meer over weet?Op dinsdag 02 oktober 2001 15:49 schreef CORVETTE het volgende:
Zit er ook een digitale uitgang op zodat ik mijn monitor kan gebruiken ?
Anyway, als je het geld hebt zou ik er niet langer over nadenken
(Silent Hill 2, Gran Turismo 3, ICO, Devil May Cry, Metal Gear Solid 2, Gran Theft Auto 3, etc)
Ik heb nu ruim een maand een PS2 en ik ben er heel tevreden mee; ik speel alleen nog GP3 op de PC en voorderest raak ik hem haast niet meer aan (behalve voor internet dan).
Ik heb red faction erbij gekocht en die is heel cool vind ik, terwijl ik normaal nooit fps speel.
Verwijderd
Precies. Ik heb gisteren dus een ps2+gt3 pakket gekocht, en GT3 maakt al heel veel van die 800 piekos goedOp dinsdag 02 oktober 2001 16:26 schreef kixor het volgende:
PS2 is prima apperaat. DVD kwaliteit is gewoon goed, natuurlijk als je het vergelijkt met een DVD speler van 1200 piek dan is het minder. Maar een PS2 kost nu 699 en das games en DVD (en audio) in een.
Anyway, als je het geld hebt zou ik er niet langer over nadenken
(Silent Hill 2, Gran Turismo 3, ICO, Devil May Cry, Metal Gear Solid 2, Gran Theft Auto 3, etc)
Over de DVD speler: ik gebruik een speciale kabel (die ik voor mijn PSX had gekocht en ook prima werkt op de ps2), de standaardkabel is vrij slecht. Echter DVD wil met deze kabel alleen maar groen beeld geven, en ik moet dus de standaardkabel voor DVD gebruiken! Terwijl daar juist een goede kabel voor nodig is! Heeft iemand hier al een oplossing voor?
Overigens ik had begrepen dat je met dat region-x apparaatje juist wel ntsc -> pal60 conversie hebt! Of zijn er verschillende van dit soort apparaten te koop?
No ....... nice car !!Op dinsdag 02 oktober 2001 17:09 schreef Raimond het volgende:
Hey Corvette, nice nick
Ik heb nu ruim een maand een PS2 en ik ben er heel tevreden mee; ik speel alleen nog GP3 op de PC en voorderest raak ik hem haast niet meer aan (behalve voor internet dan).
Ik heb red faction erbij gekocht en die is heel cool vind ik, terwijl ik normaal nooit fps speel.
Maar weet iemand dus of er een monitor aan kan , met goed dvd beeld ?
en dan heb je voor je geld toch best een goede console.
Misschien kun je zelfs beter de XBOX kopen (of je moet Micro$oft-vrees hebben
Verwijderd
De dvd speler is leuk maar de spellen zoals redfaction en gta3 komen ook naar de pc.
Aangezien er nog geen gemakkelijke methode is om ps2 backups te kunnen spelen is de ps2 het geld niet waard.
(misschien later in de toekomst)
De ps1 was zeer bekend geworden doordat het zeer eenvoudig was om backups erop te spelen.
Snel... goedkoop.. en simpel.
Ik moet toegeven dat ik niet zo'n aanhanger ben van de playstation omdat ik zelf vroeger er ook 1 had met +- 120 backups.
En nog steeds zat ik aan mn oude trouwe nintendo.
(zelda, mario, goldeneye)
Ik w8 liever op de Gamecube dat kwaliteit spellen levert.
Signature?
Die DVD speler is gewoon goed, althans ik vind het uitstekend beeld. De huidige games op GT3 na zijn wat teleurstellend, maar met bovengenoemde games in het vooruitzicht is het toch wel een gameparty dacht ik zo.
XnX, dus als er niks te kopieren is is het het geld niet waard? Kul natuurlijk, en dat spellen op de pc komen is ook fijn, maar vind het gewoon heerlijk om dat herrieding uit te laten en lekker op me luie stoel te gamen.
Ne kan helaas nietOp dinsdag 02 oktober 2001 18:49 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Heeft de PS2 VCD ondersteuning?
Hij pakt wel gekopieerde audio cd's!
Tag-Speedy snapt het, je had hem al moeten kopen toen hij 1200 was,Op dinsdag 02 oktober 2001 19:32 schreef TAG_Speedy het volgende:
Kopen! GT3 was me al fl 1234,85 waard zou ik zeggen
Die DVD speler is gewoon goed, althans ik vind het uitstekend beeld. De huidige games op GT3 na zijn wat teleurstellend, maar met bovengenoemde games in het vooruitzicht is het toch wel een gameparty dacht ik zo.
XnX, dus als er niks te kopieren is is het het geld niet waard? Kul natuurlijk, en dat spellen op de pc komen is ook fijn, maar vind het gewoon heerlijk om dat herrieding uit te laten en lekker op me luie stoel te gamen.
DVD kwaliteit is niets op aan te merken. Heb al meer DVD gekeken dan dat ik spelen heb.
En natuurlijk is GTA3 ook leuk op PC maar denk dat controle op console toch beter is.
En niet te vergeten METAL GEAR SOLID 2 dat wordt echt genieten
(p.s ik ben game-fanaat, dus zal ook wel een gamecube en XBOX halen, dus ik ben niet bevooroordeeld, zoals mensen die zeggen, Microsoft zuigt dus XBOX ook enz.)
Dat de psx zo populair geworden is door dat de spellen zo makkelijk te kopieren waren, heb ik wel vaker gehoord.
Wat ik alleen wel vind, is dat ik meer plezier heb (meer speel) van gekochte spellen dan gekopieerde. Je kiest ze dan veel bewuster.
Ja je moet een chip erin laten zetten die het macrovision eruit filterd.Op dinsdag 02 oktober 2001 17:21 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb gisteren dus een ps2+gt3 pakket gekocht, en GT3 maakt al heel veel van die 800 piekos goed. Maar dan dus ook bovengenoemde games die eraan komen.
Over de DVD speler: ik gebruik een speciale kabel (die ik voor mijn PSX had gekocht en ook prima werkt op de ps2), de standaardkabel is vrij slecht. Echter DVD wil met deze kabel alleen maar groen beeld geven, en ik moet dus de standaardkabel voor DVD gebruiken! Terwijl daar juist een goede kabel voor nodig is! Heeft iemand hier al een oplossing voor?
Overigens ik had begrepen dat je met dat region-x apparaatje juist wel ntsc -> pal60 conversie hebt! Of zijn er verschillende van dit soort apparaten te koop?
Ik weet echt niet waar je het kan laten zetten.
Maar in iedergeval het moet niet duur zijn op het inter net kost dat chippy $2,50
Verwijderd
wacht 2 weken (zal wel langer duren)op de messiah ship
ombouwen dat ding
en allles kan met je playstation 2
dvd regio vrij
je kan import spellen spellen
alles
gewon doen
ik heb er ook een
koop er als extra nog de orginele afstands bediening voor
ps2 bij van sony
en je hebt ales wat je nodig hebt
ps die dvd speler werkt super
vet man ik heb hem ook met gt3 echt gaaf spel
metal gear solid 2 moet nog komen gta3, paar vette spellen en je hebt meteen een dvd speler. laat die xbox maar eerst is bewijzen dat ie zo goed is en laat er eerst maar vette spellen voor gemaakt worden dan zien we wel verder.
Verwijderd
ik bedoel dus beeldscherm i.p.v. comp
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Die chip kost geloof ik niet zoveel, kijk eens op www.ombouwlijn.nl.Op woensdag 03 oktober 2001 21:42 schreef Slasher het volgende:
wat kost zo'n chippie en kan je dat makkelijk er zelf in doen?
Verwijderd
je wodrt er gek van het is fucking moelijk en super teer spul gewoon laten deon
de neo 3 of mesiah ship kost
350 gulden inclusief inbouw
het is namelijk meer dan een chip