Toon posts:

Q3A en A3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eeehm ik heb een Xitel Storm Platinum met de nieuwste reference drivers van Aureal (Xitel maakt voor zover ik weet geen eigen drivers). Als ik daarna de A3D optie in het system\sound menu aanzet, krijg ik niet echt bepaald iets wat op 3d sound lijkt... Er komt geen geluid uit me achterste speakers ofzo, laat staan reflecties! Alles klinkt precies hetzelfde, alleen wat zachter. Terwijl alles bij Half-Life bijvoorbeeld perfect en indrukwekkend lekker werkt :)
Thnx

Verwijderd

veel Reply's!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind het juist heel weinig..jij was eigenlijk de eerste dus wat een rare opmerking zeg ;)

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 12:30
Met mijn Vortex2 kaart had ik ook altijd problemen met Quake 3. Sowieso staat A3D altijd uit als je Quake 3 weer opnieuw opstart, maar dat schijnt zo te horen :? maar ik merkte ook niet erg veel verschil aan of uit, maar ik gebruikte ook maar 2 boxen. Bij Half-life was het verschil duidelijk aanwezig. Tja, A3D is dood he.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

In de nieuwere versies van Q3 zit zelfs helemaal geen A3D meer in voor zover ik weet. (heb 1.29 niet gecontroleerd)

Verwijderd

ik waou deze topic ff nieuw leven inblazen, heb dus ff snel een reply erop gezet. :)
Pagina: 1