Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-
Dit hhort volgens mij toch in SU
Nog een tip: volgende keer helemaal niet posten want waarom zou hier in godsnaam een slotje op moetenOp dinsdag 02 oktober 2001 15:34 schreef Courage het volgende:
Tip : volgende keer in SU posten
Verwijderd
Laat zulke topics maar gewoon zakken, als er mensen het topic maar omhoog blijven schoppen, dat wordt het pas tijd om over een slotje te gaan nadenken.
Verwijderd
Slotje hoeft idd niet maar dat kan 'm beter in SU verteld worden dan hier natuurlijk...Op dinsdag 02 oktober 2001 15:35 schreef BrZ het volgende:
[..]
Nog een tip: volgende keer helemaal niet posten want waarom zou hier in godsnaam een slotje op moeten
Verwijderd
Correct, en ovv. de forumnaam, dat is makkelijker voor de mods.Op dinsdag 02 oktober 2001 15:39 schreef Courage het volgende:
[..]
Slotje hoeft idd niet maar dat kan 'm beter in SU verteld worden dan hier natuurlijk...
En het is niet zinnig om UTFS topics in SU te plaatsen, geef dan in het topic gewoon een link naar hoe te zoeken, en laat het topic zakken.
Een mod komt het vanzelf tegen als het omhoog getrapt blijft worden.
UTFS in SU posten staat IMHO gelijk aan postcountgeilheid.
Met het nieuwe UTFS beleid bedoelden de mods da took enigszins...
Dat is jouw mening.Op dinsdag 02 oktober 2001 15:44 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Correct, en ovv. de forumnaam, dat is makkelijker voor de mods.
En het is niet zinnig om UTFS topics in SU te plaatsen, geef dan in het topic gewoon een link naar hoe te zoeken, en laat het topic zakken.
Een mod komt het vanzelf tegen als het omhoog getrapt blijft worden.
Met het nieuwe UTFS beleid bedoelden de mods da took enigszins...
Maar bij mijn weten niet het beleid.
Het beleid is volgens mij om UTFS topics aan te melden in [SU] en de mods laten beslissen.
Who is John Galt?
Verwijderd
Uit bijv. de OCM FAQ:
Daaruit maak ik op dat het melden van UTFS of RTFF gewoon niet gewenst is.Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.
Niet roepen in het topic zelf idd.Op dinsdag 02 oktober 2001 16:02 schreef Cheatah het volgende:
Uit bijv. de OCM FAQ:
[..]
Daaruit maak ik op dat het melden van UTFS of RTFF gewoon niet gewenst is.
Maar aanmelden in [SU] kan wel gewoon.
Who is John Galt?
Verwijderd
Sorry dat ik deze nog even een kick geef maar ik ben net pas thuis :
[topic=202570/1/50]
[topic=202852/1/50]
[topic=203596/1/50]
[topic=203536/1/50]
[topic=203514/1/50]
[topic=203837/1/50]
[topic=208711/1/50]
Verder zie justmental zijn posts. Welterusten.
[topic=202421/1/50]Op dinsdag 02 oktober 2001 15:44 schreef Cheatah het volgende:
[topic=202570/1/50]
[topic=202852/1/50]
[topic=203596/1/50]
[topic=203536/1/50]
[topic=203514/1/50]
[topic=203837/1/50]
[topic=208711/1/50]
Verwijderd
Mag ik je erop wijzen dat dat een zwaar ondergemodereerd weekend was?Op dinsdag 02 oktober 2001 22:58 schreef Courage het volgende:
Sorry dat ik deze nog even een kick geef maar ik ben net pas thuis :
[..]
Pagina: 1