Het volgende is het geval.. hier is een stukje XML file:
<PARENT1> Grote Papa
<NODE1> Klein Kind </NODE1>
<NODE2> Nog een kind </NODE2>
<NODE3> Ja hoor, een kind
<SUBNODE1>Kind van een kind</SUBNODE1>
</NODE3>
</PARENT1>
Als ik nu via het DOM model de NodeTypedValue van PARENT1 wil opvragen, dan krijg ik terug als waarde:
Grote PapaKlein KindNog een kindJa hoor, een kindKind van een kind
Dat is logisch want Node1, Node2, Node3, Subnode1 zijn nu eenmaal een child van Parent1. Maar hoe kan ik nou de NodeTypedValue van Parent1 opvragen, ZONDER de value van de onderliggende Childnodes te krijgen?
Erg enige spoed met het antwoord is wel gewenst want ik ben er al een tijdje mee bezig en ik kom er niet uit.. Ik zal wel over het antwoord heen kijken maar goed.. ook op diverse sites al gekeken www.topxml.com maar ook daar niet het antwoord kunnen vinden.
<PARENT1> Grote Papa
<NODE1> Klein Kind </NODE1>
<NODE2> Nog een kind </NODE2>
<NODE3> Ja hoor, een kind
<SUBNODE1>Kind van een kind</SUBNODE1>
</NODE3>
</PARENT1>
Als ik nu via het DOM model de NodeTypedValue van PARENT1 wil opvragen, dan krijg ik terug als waarde:
Grote PapaKlein KindNog een kindJa hoor, een kindKind van een kind
Dat is logisch want Node1, Node2, Node3, Subnode1 zijn nu eenmaal een child van Parent1. Maar hoe kan ik nou de NodeTypedValue van Parent1 opvragen, ZONDER de value van de onderliggende Childnodes te krijgen?
Erg enige spoed met het antwoord is wel gewenst want ik ben er al een tijdje mee bezig en ik kom er niet uit.. Ik zal wel over het antwoord heen kijken maar goed.. ook op diverse sites al gekeken www.topxml.com maar ook daar niet het antwoord kunnen vinden.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)