Als ik de UT directory zou zippen en later weer terug zetten (na format), werkt het dan na unzippen nog? Of staan er vitale bestanden in de windows-dir oid die hij dan mist?
Als je hem na het formatteren opnieuw installeert en dan de dir terug zet, dan heb je alle savegams, bookmarks,... nog.
Alleen de dir copieren gaat volgens mij niet lukken.
Alleen de dir copieren gaat volgens mij niet lukken.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Wat je moet doen:
<ol>
<li>UT directory zippen
<li>Disk formatten en Windows er opnieuw opzetten
<li>UT opnieuw installen
<li>Backup unzippen en alles overschrijven (van de nieuwe install)
</ol>
100% succes lijkt me
<ol>
<li>UT directory zippen
<li>Disk formatten en Windows er opnieuw opzetten
<li>UT opnieuw installen
<li>Backup unzippen en alles overschrijven (van de nieuwe install)
</ol>
100% succes lijkt me
Ja je kan gewoon heel de UT dir zippen en later weer unzippen. Werkt gewoon. Doe ik ook altijd.
Verwijderd
Yup dat doe ik ook altijd gewoon inzippen, effe kopien naar mijn tweede sckijf, en later weer gewoon unzippen en het werkt perfectimundo
hoi
hoi
[off topic and serious mode off]
Gert, ga je mond spoelen met seep! Wij doen niet aan kopieren/plakken! De echte Tweaker doet aan ZIP of elke andere vorm van compressie! Dat is hip! Je hoort er niet bij als je niet comprimeert! Vooral niet als het comprimeren geen merkbaar tijdsverlies of ruimtewinst oplevert!
[/off topic and serious mode on]
Soort van...
Gert, ga je mond spoelen met seep! Wij doen niet aan kopieren/plakken! De echte Tweaker doet aan ZIP of elke andere vorm van compressie! Dat is hip! Je hoort er niet bij als je niet comprimeert! Vooral niet als het comprimeren geen merkbaar tijdsverlies of ruimtewinst oplevert!
[/off topic and serious mode on]
Soort van...
Verwijderd
Ben het met je eens hoor Gert....
Wij zijn niet zo verwaand dat we perse ZIP moeten gebruiken
..Luiheid vrijheid
toch??
Wij zijn niet zo verwaand dat we perse ZIP moeten gebruiken
Pagina: 1