Stage/studeren in buitenland, 2 maanden...?

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Owkeej, ik ben een paar weken geleden gestopt met mn studie rechten, ik heb er geen reet aan gedaan en ik kon me er niet voor motiveren omdat ik het nut ervan niet inzag voor mijn latere loopbaan. Ik wil graagh een eigen bedrijf, in welke sector doet er nog even niet toe, het gaat me om het ondernemen en het bereiken van iets.
Ik ben uiteraard wel overmatig geinteresseerd in compu's en vooral internet en webdesign, en ik verdien daar ook mn geld mee momenteel.
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een cursus/stage/combo daarvan ofzo in de VS of engeland. Ik kan namelijk niet supergoed engels (vergeleken met native speakers that is...vergeleken met de gemiddelde nederlander spreek ik het vloeiend :o) en vooral mn spraak kan verbeterd worden... :)
Ik vind het moeilijk precies te omschrijven wat ik zoek en wil, maar dit zijn onderwerpen die me iig interesseren:
-Ondernemen + management
-Economie (ontwikkelingen + vernieuwingen daarin...)
-Internet + webdesign enz.
-Andere (nieuwe) media + communicatie.

Ik heb bijv. al gezocht bij EF, maar dat is me teveel op talen gericht. Verder heb ik sites van NL universiteiten afgestruind (TIAS, UU) maar dat is meestal voor een heel jaar.
Probleem is verder dat ik in september weer verder ga studeren en dan moet ik dus weer hier terug zijn.
Maja heb je een id voor me, of een url van een org. die dit soort dingen regelen. Maybe heb je wel een bedrijf (of een paps met een) die iets zou kunnen regelen en iemand nodig hebben. Of heb je een id hoe ik me beter kan voorstellen wat voor mij de perfecte (+haalbare en reeele) tijdsbesteding in juni juli en aug. is, graag.
Alle tips en ervaringen zijn meer dan welkom.
Alvast tenx! :)

ps: Ideaal: Cursus "webdesign en internetondernemen" in 2 maanden in silicon valley ;) :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

WTF heeft dit met games te maken? ik heb deze topic trouwens ook al ergens anders zien staan :(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Wat heb dit idd met games of zelfs Tweaken te maken?!?!

SLUITEN MAAR!