hey,
kzit met een dilemma.
Het geld is er, ik weet wat ik ermee wil doen, maar niet hoe.
Ik twijfel, zoals de titel zegt, nl, tussen het kopen van een Vapochill, Koolance of een doe-het-zelf WC.
- De Vapochill zou ik willen omdat, mja, omdat het Vapochill is, -12 graden C, yummie
Ik zou er dan wel nog een andere case bijnemen o het systeem in over te zetten.
Kostprijs : +- 2000FL
- Koolance, vind het een knappe kast, het koelt deftig, en met een beetje aanpassen krijg je er wel een TEC tussen.
Kostprijs : +- 900FL
- Doe-het-zelf, lijkt me het leukste, maar ik ga me dan wel op glad ijs begeven want ik heb nog nooit met watercooling gewerkt, en al zeker niet icm een peltier.
Hetgene ik in gedachten heb zit als volgt :
- Waterblok voor CPU met 172W TEC
- Deftige pomp
- 2 waterblokken met een 80W TEC tussen om het water te koelen (ter vervanging van een radiator)
- Dabit's 24V voeding en een 12V variant voor fans en 80W TEC
- Nieuwe case + mods
Kostprijs : +- 1200~1500FL
Wat zouden jullie me aanraden te nemen en waarom?
Zelf spreken ze me alledrie enorm hard aan (de Koolance wel ietsje minder eerlijk gezegd), en ik geraak er dus echt niet uit.
Help me out want dat geld is aan't jeuken
kzit met een dilemma.
Het geld is er, ik weet wat ik ermee wil doen, maar niet hoe.
Ik twijfel, zoals de titel zegt, nl, tussen het kopen van een Vapochill, Koolance of een doe-het-zelf WC.
- De Vapochill zou ik willen omdat, mja, omdat het Vapochill is, -12 graden C, yummie
Ik zou er dan wel nog een andere case bijnemen o het systeem in over te zetten.
Kostprijs : +- 2000FL
- Koolance, vind het een knappe kast, het koelt deftig, en met een beetje aanpassen krijg je er wel een TEC tussen.
Kostprijs : +- 900FL
- Doe-het-zelf, lijkt me het leukste, maar ik ga me dan wel op glad ijs begeven want ik heb nog nooit met watercooling gewerkt, en al zeker niet icm een peltier.
Hetgene ik in gedachten heb zit als volgt :
- Waterblok voor CPU met 172W TEC
- Deftige pomp
- 2 waterblokken met een 80W TEC tussen om het water te koelen (ter vervanging van een radiator)
- Dabit's 24V voeding en een 12V variant voor fans en 80W TEC
- Nieuwe case + mods
Kostprijs : +- 1200~1500FL
Wat zouden jullie me aanraden te nemen en waarom?
Zelf spreken ze me alledrie enorm hard aan (de Koolance wel ietsje minder eerlijk gezegd), en ik geraak er dus echt niet uit.
Help me out want dat geld is aan't jeuken
edit:
ligt het aan m'n schrijfwijze of vindt je het gewoon niet interessant genoeg
ligt het aan m'n schrijfwijze of vindt je het gewoon niet interessant genoeg