Vaak als ik UT opstart (ik heb het gevoel dat het gebeurt als ik van te voren surf met IE) en de demo loopt kan ik niet meer in het menu komen. Het spel reageert gewoon op geen enkele toets meer. Ctrl+alt+del werkt niet meer niks meer. Als ik numlock indruk gaat het lampje op m'n toetsenbord wel branden. Ik kan niks anders doen als resetten en das heel irri. Als ik dan na het opnieuw opstarten meteen UT start kan ik wel gewoon in het menu komen. Het de laatste update er op staan. Draai win2k.
Dat komt omdat je nog een ander venster hebt geselecteerd die op de achtergrond draait. Dus als je bezig bent met IE en je start UT op de achtergrond dan is UT niet geselecteerd en kan je er niet zoveel. Je kan gewoon een paar keer op alt-tab drukken en dan lukt het waarschijnlijk wel. Of ctrl-alt-del waardoor je weer naar windows gaat.
Ik kan dus niet op ctrl+alt+del drukken of alt+tab, werkt gewoon niet
Bij mij (4.05b geloof ik) is het zo, dat wanneer ik ALT+SPATIE indruk, het spel hangt totdat ik op fire/alt-fire rag. ALT+SPATIE is ook zo'n magische Windoos-toetsenkombi.
Probeer die eens. En anders gewoon lekker downgraden met UT. Heb ik ook gedaan.