Ik heb een tijdje geleden een PC-chips (geen commentaar daarover aub) moederbord gekocht, en toe ook meteen getest, ging goed allemaal. Toen ik echter met dit mobo een nieuw systeempje wilde bouwen, ging het fout. Ik weet zeker dat ik alles goed heb aangesloten, het enige wat gebeurt is dat de fans gaan draaien, de proc wordt warm, m'n beeldscherm krijgt heel even signaal, en daarna niet meer. verder gebeurt er niets. Nou kan het zijn dat ik toen ik alles aan had gesloten me bedacht dat het wel handig zou zijn om CMOS ff te resetten, en dat heb ik dus gedaan, zonder de stekker uit de voeding te trekken, en nu hoorde ik ergens dat je dan je hele bios wist.
Is m'n mobo stuk? videokaart is oke, processor ook, geheugen is ook niets mis mee. Of moet ik inderdaad een nieuwe bios chip op de kop tikken? hoe doe ik dat? ik weet niet eens hoe ik de bios chip eruit krijg
Is m'n mobo stuk? videokaart is oke, processor ook, geheugen is ook niets mis mee. Of moet ik inderdaad een nieuwe bios chip op de kop tikken? hoe doe ik dat? ik weet niet eens hoe ik de bios chip eruit krijg
It sounds like it could be either bad hardware or software