Misschien een domme vraag maar ik wil het wel weten. Je kan de proccessor toch afhalen van sommige 3-d kaarten? (ik zag dat een keertje op een plaatje) En als dat zo is zou je er dan ook zo`n andere proc op zetten?
Verwijderd
Was het maar waar 
Maar helaas, een videokaart is speciaal ontworpen voor een bepaalde grafische processor. En dus is het niet mogelijk het te vervangen. Andere specificaties, andere pin layout en ga zo maar door.
Maar helaas, een videokaart is speciaal ontworpen voor een bepaalde grafische processor. En dus is het niet mogelijk het te vervangen. Andere specificaties, andere pin layout en ga zo maar door.
Nee, want zo een proc. is er speciaal voor gebouwd om op die 2d/3d kaart te lopenOp dinsdag 02 oktober 2001 13:52 schreef ariebanaan het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik wil het wel weten. Je kan de proccessor toch afhalen van sommige 3-d kaarten? (ik zag dat een keertje op een plaatje) En als dat zo is zou je er dan ook zo`n andere proc op zetten?
En was het maar waar, want dan kon je van een TNT2/GeForce1/2/3 de proc. eraf halen en dan een Cyrix/Intel/AMD proc. erop zetten
Verwijderd
Je zou het kunnen doen met bijvoorbeeld een GF2 GTS en die opwaarderen naar een GF2 ultra. Je moet dan niet alleen de grafische proc vervangen, maar ook het geheugen.Op dinsdag 02 oktober 2001 13:52 schreef ariebanaan het volgende:
Vooral dit laatste is een leuke upgrade op een GTS.
Maar ja, dan moet je wel heel erg goed zijn met een soldeerbout. Of het handig is is niet belangrijk tis gewoon een hele vette tweak.
Verwijderd
Dat zal weinig uithalen...Op dinsdag 02 oktober 2001 14:02 schreef robinvreuls het volgende:
En was het maar waar, want dan kon je van een TNT2/GeForce1/2/3 de proc. eraf halen en dan een Cyrix/Intel/AMD proc. erop zetten![]()
![]()
eehhh, ik bedoel het misschien als voorbeeldOp dinsdag 02 oktober 2001 14:20 schreef lusch.com het volgende:
[..]
Dat zal weinig uithalen...
Verwijderd
kan je volgende keer een duidelijke topictitel nemen. 'vraag' hebben we niet zoveel aan, het is logisch dat als je een vraag hebt je een topic opent.
Pagina: 1