"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Die is mooi.
Verder ziet die kast er mooi uit.
Heb je niet wat meer pic's voor ons om te kijken hoe je bepaalde dingen hebt gedaan.
Nice job
Life's not a Krentenbol
Nice mod
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Het is een k6-2 500 met 64 mb ram, er draait FreeBSD 4.2 op (binnenkort 4.4)
De reden dat ik het onding verbouwd heb was omdat ik dat escom-grijs niet meer aan kon zien, en omdat ik hem wat stiller wilde hebben
Alle fans in de kast zijn van panaflo, en lopen op 7 volt, op mijn CPU-koeler zit een 6cm YS-Tech ook op 7 volt, het ding wat het meeste herrie maakt in mijn kast is mijn harddisk (Western Digital Caviar)
K6 is geuncapped om de warmteafgifte te verbeteren, het ding loopt zonder een krimp te geven op 600 Mhz maar die snelheid heb ik toch niet nodig in een router/webserver
En om het geluid nog verder te dempen heb ik van die noppenschuim platen gekocht bij de Gamma (kosten: 21 piek)
Die blauwe warp-core
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
nee ide-kabels heb ik niet geround, uit ervaring met m'n HQ08 (links onderin nog zichtbaarOp dinsdag 02 oktober 2001 13:49 schreef Fritesbakker het volgende:
Zeker mooi gedaan! En je kabels ook maar ff geround of zie ik dat verkeerd![]()
Nice job
nee helaas want toen had ik m'n digi-cam nog nietOp dinsdag 02 oktober 2001 13:48 schreef bazs2000 het volgende:
Oooooh, die lamp.
Die is mooi.
Verder ziet die kast er mooi uit.
Heb je niet wat meer pic's voor ons om te kijken hoe je bepaalde dingen hebt gedaan.![]()
en ik ben ook niet van plan om de kap er nog af te halen voor foto's op het moment, door dat noppenschuim is het een hels karwei om die kap er weer fatsoenlijk op te krijgen
maar dat snij ik ter zijner tijd wel bij
Het is vierkant, sorry niet beledingend bedoelt hoor
Wèh zedde gij??
Ziet er errrugg strak uit, vooral dat venster....
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
euh fyi het is rechthoekig ;-)Op dinsdag 02 oktober 2001 14:00 schreef Havocnl het volgende:
Netjes gedaan en goed afgewerkt, maar alleen je raam.....
Het is vierkant, sorry niet beledingend bedoelt hoor
en tja, ik heb geen dremel, moest allemaal met de decoupeerzaag die m'n pa had geleend, en had ook geen zin om die alu strips helemaal exact te gaan verzagen, mijn doel was eigenljk gewoon een zo stil en strak mogelijke kast, dat plexiglas had ik nog ergens liggen, was oorspronkelijk de bedoeling om er geen raam in te bouwen ivm geluidsisolatie, maar hij is stil zat
15" neon zat oorspronkelijk in m'n HQ08 (daarvan binnenkort ook pics)
nieuwe pics! (zie eerste msg)
Ik ben mijn IDE kabels aan't rounden, enkel ATA 33, en heb ook een HQ08A hoe kan het rounden van de kabel nu de performance beinvloeden ?Op dinsdag 02 oktober 2001 13:53 schreef Ener-G het volgende:
[..]
nee ide-kabels heb ik niet geround, uit ervaring met m'n HQ08 (links onderin nog zichtbaar) weet ik dat de performance dan _erg_ achteruit gaat, die spiral wrap zit om de stroomkabels heen, en de ide-kabels zitten bovenin buiten beeld
btw je case ziet er FAT uit
Ehm tja ik heb dus ata100... en de performance bleef steken op zo'n 80 %, had vaak vastlopers enzo, nadat ik die kabels weer 'straight' gevouwen had werkte het weer als een zonnetjeOp dinsdag 02 oktober 2001 18:20 schreef w00Dy het volgende:
[..]
Ik ben mijn IDE kabels aan't rounden, enkel ATA 33, en heb ook een HQ08A hoe kan het rounden van de kabel nu de performance beinvloeden ?
btw je case ziet er FAT uit
Cd's branden ging ook ineens een stuk sneller
mmm, heb je die zelf gerounded ? waarschijnlijk omdat ze niet meer goed afgeschermd geweest zijn (te kort bij elkaar liggen)Op dinsdag 02 oktober 2001 18:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ehm tja ik heb dus ata100... en de performance bleef steken op zo'n 80 %, had vaak vastlopers enzo, nadat ik die kabels weer 'straight' gevouwen had werkte het weer als een zonnetje
Cd's branden ging ook ineens een stuk sneller
Ik laat je weten hoe het hier uitdraaid
Ik wil ook m'n case gaan modden dus ik wil bepaalde dingen graag weten
www.dronepilotennederland.nl
nope, neon = koud, in ieder geval lauw, de warmte die van dat ding af komt is verwaarloosbaarOp dinsdag 02 oktober 2001 18:38 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Hmmm, produceert die Neon niet veel warmte of valt dat wel mee.
Ik wil ook m'n case gaan modden dus ik wil bepaalde dingen graag weten