Met een beetje geluk zet onze clan (The Drunk Snipers) binnen een paar weken een volledige bookable UT server op.
Het is dan mogelijk om die server voor een bepaalde tijd te huren voor "iets" (lees: clan battle of clan training (en bijna volledig instelbaar))
Het zal dus nog wel ff duren, want ik moet die bak nog helemaal instaleren en nog wat netkaartjes erin zetten.
Schrijf je in bij clanbase, er zijn daar zet clans met een eigen server, of die wel wat kunnen regelen, als je dan wars tegen hen gaat spelen, zorgen zij voor de server.
[WMD] heeft iedere maandag, woensdag en vrijdag om 21.00 een server, alleen we hebben niet altijd een admin, dus gaan we meestal gewoon een beetje de levels oefenen, kom ook es langs.
BarrysWorld heeft toch (nog) geen bookable UT servers ? Gamepoint zit ik mee bezig. Wireplay heb ik niks kunnen vinden, kun je misschien een iets preciezere link geven naar een boek pagina ?
We waren al bij ClanBase ingeschreven, maar die hebben maar 2 UT CTF servers die momenteel ook nog down zijn. Dus dat is best wel dringen =)
El_Muerte_[TDS]: Hou me op de hoogte met die servers van jullie.