Hoi, gisteravond wine geinstalleerd en geprobeerd girotel te installeren. Ik kwam helaas niet verder dan de kop van een blauwe leeuw 
Is op zich niet zo erg, ware het niet dat ik ook geen respons meer kreeg van toetsenbord en muis en dus niet kon killen, niks.... behalve de aan/uit knop gebruiken.
Komplete vastloper dus
en niet meer gewoon opstarten daarna omdat de filecheck (fsck ?) een "failed" melding gaf en me keer op keer in een shell gooide (waarmee ik persoonlijk niet goed wist waar ik de fout kon herstellen)
Gelukkig bracht de Mandrake (her)installatie disk uitkomst.
Ik heb naar alle waarschijnlijkheid iets fout gedaan maar ik wil als het ff kan dit herinstalleren graag de volgende keer voorkomen.
Mijn vraag is dus hoe kan ik de volgende keer bij een vastloper wine afsluiten zonder de aan/uit knop van de computer te gebruiken?
Is op zich niet zo erg, ware het niet dat ik ook geen respons meer kreeg van toetsenbord en muis en dus niet kon killen, niks.... behalve de aan/uit knop gebruiken.
Komplete vastloper dus
Gelukkig bracht de Mandrake (her)installatie disk uitkomst.
Ik heb naar alle waarschijnlijkheid iets fout gedaan maar ik wil als het ff kan dit herinstalleren graag de volgende keer voorkomen.
Mijn vraag is dus hoe kan ik de volgende keer bij een vastloper wine afsluiten zonder de aan/uit knop van de computer te gebruiken?