Data Safe?

Pagina: 1
Acties:

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat wekelijks tapes (backup) ophaalt en in een safe stopt. Ik weet dat dit soort bedrijven er zijn maar heb geen idee waar ik dit kan laten doen en wat de kosten ervan zijn.

We hebben geen eigen safe dus zullen we gebruik moeten maken van de dienst van een ander bedrijf.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Jouw lokale bank heeft meestal wel kluisjes....

Daar gooiden wij altijd de maand backups in....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
Na de aanslag op het WTC bleek dat veel bedrijven niet gebruik maakte van dit soort verzieningen. Sinds de aanslag doen dit soort bedrijven gouden zaken.

• xantos
  • Niet online
Kan ik dit gewoon bij een bank regelen? Komen die ook de backup tapes ophalen dan?

Verwijderd

Gewoon naar de buren lopen en een deal maken.
De verzekering eist in sommige gevallen dat backups in dagelijkse en week cycles worden gedaan en dat alleen de tapes van vandaag in het gebouw aanwezig zijn.
Als je nou iedere morgen voordat je naar de zaak gaat even bij de buren naar binnen loopt (en de buren doen dat b.v. 's avonds) en daar de tapes wisselt, dan bewaren jullie elkaars tapes en iedereen is blij.

• xantos
  • Niet online
dan kan ik de tapes ook net zo goed mee naar huis nemen. De klant eist gewoon een safe.... en die hebben we nu eenmaal niet. (en de buren ook niet).

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Misschien een idee om een safe te kopen? :)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• xantos
  • Niet online
da's een idee ja...

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-05 10:49

Booster

Superuser

Ik weet idd ook dat die bedrijven er zijn... Ik ben ooit eens op een website geweest van een van die bedrijven, maar ben de URL kwijt :(

[edit]
Wat ik je kan aanraden...
Zoek op http://www.ilse.nl of http://www.altavista.com op 'harddisk recovery', het bedrijf waar ik gekeken heb deed namelijk ook harddisk recovery...

Ik kan het zo snel iig niet vinden.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• xantos
  • Niet online
Zijn er nog ander mensen met een alternatief?
Pagina: 1