Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kan hem helaas nog niet aansluiten omdat ik op mijn werk zit
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
Omdat je voor een paar honderd gulden (24x brander) minder de liteon hebt, die het evengoed zoniet beter doet. (de plex heeft nog wat kleine bugs volgens deze test)Op dinsdag 02 oktober 2001 15:13 schreef Herodion het volgende:
Wrom neem je geen plextor? Die dingen zijn kwalitatief zeer goed, hebben ook nog eens een uitstekende garantie. En dan heb je ook nog us de keuze uit een 16 en een 24 speed versie
Vandaar dat ik nu een Liteon 24x in mijn machientje heb zitten
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Snel omruilen danOp dinsdag 02 oktober 2001 13:16 schreef Merely het volgende:
Heb zelf een Aopen, maar ben niet zo tevreden over. Voor m'n pa een Lite-on gekocht (nr. 3) en moet zeggen: Toppie brander!
Maar ik zou voor de Lite-On gaan.
Geen beurs, geen tempo
Deze bugs zijn al allemaal verholpen met firmware update's zoals 1.01 en de gisteren gerealesde 1.02Op woensdag 03 oktober 2001 01:56 schreef Marc H het volgende:
[..]
(de plex heeft nog wat kleine bugs volgens deze test)
It's never easy.....