Verwijderd
Abandonware is niet legaal. Sites maken van oude spellen abandonware, terwijl de makers daar niet mee akkoord zijn gegaan. Pas als een maker een spel heeft vrijgegeven is het legaal om dat spel van het net te halen. En ik denk niet dat Microprose het goed vindt dat Civ2 zomaar gedownload kan worden.
HHeb je de topic 'abondonwarez zijn NIET illegaal' op GoG niet gelezen
Verwijderd
Net even gelezen. Het feit dat een spel niet meer verkocht wordt, betekent niet dat het dan freeware is. Ik vind het zelf ook onzin dat ze veel van die ouwe spellen niet gewoon gratis aanbieden, maar zolang ze dat niet hebben gedaan blijft het illegaal.
Als fabrikanten het erg vinden nemen ze contact op met de site en wordt het spel/programma verwijdert van de site staat er ook in
Verwijderd
Dan draai je de zaak wel om. Eerst aan de fabrikant vragen of het mag, dan pas op je site zetten, zo hoort het 
En wat er op een site staat zegt niet zoveel, want hun willen zoveel mogelijk spellen op hun site aanbieden, dus maken ze zelf wat regeltjes.
En wat er op een site staat zegt niet zoveel, want hun willen zoveel mogelijk spellen op hun site aanbieden, dus maken ze zelf wat regeltjes.
Als fabrikanten het erg vinden dan waren al wel tig rechtzaken tegen aanbieders van abanodonware
Alsof ze niks beters te doen hebben...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Het kan best illegaal wezen, maar als je het spel nergens kan kopen dan is er toch geen andere optie?
Als softwarehuizen er nog geld aan willen verdienen dan brengen ze maar een budgetversie of zo uit.
Anders moeten ze niet gaan zeiken (doen ze ook niet
)
Als softwarehuizen er nog geld aan willen verdienen dan brengen ze maar een budgetversie of zo uit.
Anders moeten ze niet gaan zeiken (doen ze ook niet
nu weer iets dat écht belangrijk is:
Waar kan ik Civilization2 downloaden!?
Waar kan ik Civilization2 downloaden!?
Verwijderd
Als die niet op die abondonware sites te vinden is, zullen de makers het er dus niet mee eens zijn dat Civ2 op zo'n site wordt aangeboden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()