Toon posts:

Chaintech Geforce 2 Pro 64mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zo'n kaart gekocht en vroeg me af welke drivers ik het beste kon gebruiken, ik heb een Duron 800 op een MSI kt7 Pro 2 en 256Mb, ik wil graag reakties van mensen die een soortgelijk systeem hebben en dus uit ervaring weten wat het beste werkt

Bij voorbaat dank

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De eigen drivers voor evt kaart specifieke eigenschappen, anders de detonators van Nvidia. XP versie

Verwijderd

ook een mooi moment om die d-800 te upgraden, die gf2 pro is erg gevoelig voor cpu-power...

Verwijderd

Topicstarter
Tv-out zit er wel op maar dat gebruik ik niet, ik heb nu de detonators 21.81(ofziets iig) 3dmark scores zijn nogal laag maar dat zou goed door de duron kunnen komen.

Ik wil processor zeker upgraden maar dan neem ik gelijk nieuwe mobo met ddr dus dan moet ik nog maar ff sparen

...of ik moet een nieuwe processor in dit systeem steken maar ik kan nu tot 12,5x100=1250, ik zou het liefst voor een 1400 ofzo gaan is dat mogelijk met it mobo???

3dmark 2000:5700 ongeveer
3dmark 2001:2400 ongeveer

Verwijderd

als je geen 133 fsb ondersteuning hebt zal je idd niet verder komen (globaal dan)..
maar ter verduidelijking:
mijn mx haalt op mijn kt266 2500 in 3dmark2001! (1,4 amd)

Verwijderd

Topicstarter
IK heb alternate gebeld en die zeiden dat het mogelijk was om een 1400 tbird 266fsb gewoon op 14x100 kon worden ingesteld, op een ander forum werd dit bevestigd maar hier wordt daar dus anders overgedacht, ik zou het graag zeker weten

Iemand?!?

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij kan dat wel gewoon hoor.

Trouwens waar en voor hoeveel heb je die kaart gezocht?

Eppie
Pagina: 1