owkee, laten we nu ffies dan van vooraf aan beginnen.
Welke software gebruik je om je internet te delen?
(Indien ICS van M$, sorry, dan kan ik je nie helpen)
Als het winroute is, dan kan je in Winroute Administration
op het meest rechtse icon klikken (dat is als ik het goed heb het venster port-forwarding)
Alles voor de rest over port-forwarding kan je in het hele mooie
grote portmap verhaal van Negotiator vinden
Veel succes
edit:
Damn, lezen is echt moeilijk vandaag

vooral met een volle gok, ik zie dus al dat je Internet Sharing van Win98se gebruikt, daarmee weet ik niet hoe je, en of je al kan portmappen. Ikzelf gebruik die crap niet.
Als je dus echt een ftp wilt draaien op een client (of andere services) ken je beter 3th party routing software gebruiken, althans, dat is mijn mening.
Owkee, ik heb het dus ook ffies een stukje weer gelezen, en het is dus inderdaad zo dat je niet kan portmappen met ICS.
Wil je desondanks nog steeds een FTP service aanbieden op een client -> Winroute / Sygate enzo.
Let wel dat je dan eerst ICS ff deïnstalleer voordat je deze installeer, want het is gebleken dat dat (misschien wel uiteraard) conflicten opgeeft.
Mocht je problemen krijgen met het delen van je internet via 1 van deze 3th party routing software, gebruik dan de search eerst ff, want daar staat al een hoop info te vinden.
Nou ik heb je captures ontvangen, en wat ik daaruit kan herleiden is dat je G6 gebruikt

(ik ook, daarom

)
maar in die tabbladen die je me gestuurd heb hoef je
niks te doen. Die staan "meestal" standaard gewoon goed.