There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Favo tactiek: Zerg Drop of Death
Favo race: Random
why? zonder de +1 kost het 3 hits om een zergling te wasten, emt de +1 kost het 2 hits.
waarom speed?
rushen natuurlijk.
favo strategy:
3 gateway power rush met early gas en speed tech.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Race:Protoss
Favo unit: Dark Archon
Tactiek: Mind Control. (Alleen in broodwar natuurlijk).
Vijand staat raar te kijken als je plotseling met 3 rassen aankomt terwijl jouw alliantie
Verwijderd
favo unit: Marine/medic
favo ras : random
favo tactiek: vette drops
* JohnnyBravo is terran freak
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Early on met stim packs.
tactiek: Air attack met BCs ondersteund door siegemode tanks en goliaths
ras: Terran
Verwijderd
Ras: Protoss
Taktiek: varieert tussen:
- Massive Dark Templar attack (traag)
- Offensive canons/Zealot rush (snél)
- Carrier rush (binnen 10 minuten)
- Reaver/Dragoon drop
Verwijderd
doet vast pijn als jij word gerushedOp woensdag 03 oktober 2001 00:11 schreef MrRudi het volgende:
- Carrier rush (binnen 10 minuten)
Favo unit: Hydra
Favo ras: Random
Favo Strat:
- Terran: Mass Rines
- Zerg: 3 hatch speed gling
- Toss: mass zeals + templars (dit kan erg schadelijk voor je zelf zijn
ik speel geen BW
Verwijderd
KloptOp woensdag 03 oktober 2001 09:22 schreef Khaine het volgende:
[..]
doet vast pijn als jij word gerushed
Verwijderd
ras: Zerg
tactick: massa aanvallen, echt leuk om te zien
unit: niet echt een favoriet maar in ieder geval een Zerg
Verwijderd
Leuke strats zijn verder de mineral drops:
Terran: 4 vultures doen wonderen, je hebt deze drop klaar voordat de tegenstander ook maar bedacht heeft om zijn mineral-line te beschermen. Werkt uiteraard alleen vertragend voor zijn economie, maar vaak net genoeg om de overhand te krijgen.
Zerg: Lurkers, alhoewel deze taktiek een beetje risky is. Naar lurkers rushen betekent nl een vrijwel onverdedigde basis tot die tijd. Maar als ie goed uitgevoerd is, heb je meestal gewonnen.
Protoss: Reaver of (dark)templar drop. drones bliksemen kan erg pijnlijk zijn nl
Verder binnen 10 minuten met een hoop zeals aan komen walsen
Verwijderd
Dat zou ik maar niet te hard roepen, ik weet wat je bedoeld, maar we praten hier niet over money maps, waar je alleen maar voor carriers and mass cannons gaatOp woensdag 03 oktober 2001 12:59 schreef Profile het volgende:
Carriers en Cruisers zijn voor n00bs
een carrier in de 15e minuut met nog een redelijk goed leger bestaande uit andere non-carriers kan behoorlijk pijn doen
ik zelf maak ze niet
Anders duurt het potje al te lang
khaine maakt tenminste nog een fatsoenelijke opmerking..
carriers en bc's zijn zeker niet newbler units...
ze zijn zelfs erg goed...
ook een carrier rush kan erg effectief zijn in p(rotoss) v t(erran) ...
denk dat het merendeel, zo niet iedereen hier dood gaat aan een goeie carrier rush in pvt...
maar goed
dat was mijn bijdrage...
favo unit: tank
favo tactic: ligt aan matchup
tvp: snelle tankdrop of push
tvt: gollie/tank
tvz: dubbel starport wraith rush into rines
pvp: mass goon rvr
pvt: speed zeal/goon
pvz: mass zeal templar
zvp: mass ling (into crack)/muta (into gaurd)
zvt: mass ling / muta
zvz: kanker matchup maar toch maar ling muta ^.^
nou dat waren ze ^.^
favo ras is terran omdat ze gewoon veelzijdig zijn ^.^
zerg is sterker tho maja scheelt weinig ^.^
Verwijderd
hoe komt het dat mines soms(?) geen peons targetten
(peon= scv, drone, probe
geen fan van hydras? roelen best wel
ling muta is idd dodelijke combo
Jointrip, jij bent rusher zie ik wel
Maar ik ga zowieso niet voor carriers, vind ze onprettig in gebruik. Gewoon omdat je, soort van, kogels moet kopen voor te veel dan dat ze waard zijn. Reavers hebben daarintegen wel handige kogels
favo tactic: snel gas minen en dragoons fokken (veel), later evt. carriers. Vijand overspoelen met dragoons (favo unit dus)
beter bekend alsOp dinsdag 02 oktober 2001 22:17 schreef Shade het volgende:
Marines Medics en Firebats..
Early on met stim packs.
M&M (marine & medic) en Crackbats (firebats on stimpacks)
favorite quote "I'll throw M&M's at you and finish you off with crackbats!"
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
fav race: random
fav tactic: veel units
fav unit: scv
Fav Unit. Ghost
Fav attack : Hit and Run.. kleine attacks die opbouw verstoren... dat continue terwijl jij doorbouwd..
(nukes op suply depots
mines gaan nooit op peons af
(maar mines tussen peons leggen en hopen dat zealots ertussen doorlopen (of lings of een andere unit) is natuurlijk altijd nuttig want dan heb je er n hoop in 1 klap ^.^
maja
iig
verder gaan mines ook niet af op vultures en archons (misschien nog meer maar kan zo ff niets bedenken)
(buiten air units uiteraard ^.^)
Verwijderd
Tjah, wat is tegenwoordig een n00b dan? Ik speel het spelletje al zo lang het bestaat, en ik heb ondertussen echt wel geleerd hoe je carriers of BC's moet stoppen.Op woensdag 03 oktober 2001 15:16 schreef Snowdog het volgende:
ik merk duidelijk dat het merendeel hier harde newbs zijn
khaine maakt tenminste nog een fatsoenelijke opmerking..
carriers en bc's zijn zeker niet newbler units...
ze zijn zelfs erg goed...
ook een carrier rush kan erg effectief zijn in p(rotoss) v t(erran) ...
denk dat het merendeel, zo niet iedereen hier dood gaat aan een goeie carrier rush in pvt...
maar goed
dat was mijn bijdrage...
Correctie dan, carrier rush = doomed build up tegen mij... iedereen die goed scout ziet dat iemand voor carriers gaat... tegen die tijd dat je die een vloot hebt hoor je dus al dood te zijn
Btw... Goliaths en Wraiths vreten Carriers levend op...
Verwijderd
En dat komt omdat die units allemaal 'hoveren'... ze raken de grond dus nietOp woensdag 03 oktober 2001 21:09 schreef Snowdog het volgende:
mines gaan nooit op peons af
(maar mines tussen peons leggen en hopen dat zealots ertussen doorlopen (of lings of een andere unit) is natuurlijk altijd nuttig want dan heb je er n hoop in 1 klap ^.^
maja
iig
verder gaan mines ook niet af op vultures en archons (misschien nog meer maar kan zo ff niets bedenken)
(buiten air units uiteraard ^.^)
Verwijderd
Favo Ras: Protoss
Favo Tactic: Zealot Rush
Verwijderd
Ik heb je er toch een keer mee te pakken gehad prof...met die carrierrushOp woensdag 03 oktober 2001 21:40 schreef Profile het volgende:
[..]
Tjah, wat is tegenwoordig een n00b dan? Ik speel het spelletje al zo lang het bestaat, en ik heb ondertussen echt wel geleerd hoe je carriers of BC's moet stoppen.
Correctie dan, carrier rush = doomed build up tegen mij... iedereen die goed scout ziet dat iemand voor carriers gaat... tegen die tijd dat je die een vloot hebt hoor je dus al dood te zijn
Btw... Goliaths en Wraiths vreten Carriers levend op...
Verwijderd
Juist dat ene potje proves my pointOp donderdag 04 oktober 2001 00:41 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb je er toch een keer mee te pakken gehad prof...met die carrierrushMaar goed, toen had je inderdaad niet echt goed gescout...
Maargoed, onze 'locale' potjes zijn ook meestal weird-strategy potjes, omdat we elkaars opbouw nou onderhand wel kennen
Verwijderd
En dat was terran vs protoss geloof ik... met protoss bevries ik die carriers gewoon met stasis, en met zerg heb je aan een shitload scourge genoegOp donderdag 04 oktober 2001 00:41 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb je er toch een keer mee te pakken gehad prof...met die carrierrushMaar goed, toen had je inderdaad niet echt goed gescout...
Verwijderd
Hou er ASJEBLIEFT over op...$#*$^#* stasis...alleen Lock van Terran Ghost is NOG erger...maar goed, onze potjes zijn tegenwoordig OF heel kort (drop of slimme rush) of heel lang (uiteindelijk komt het neer op het principe massa=kassa)Op donderdag 04 oktober 2001 00:53 schreef Profile het volgende:
[..]
En dat was terran vs protoss geloof ik... met protoss bevries ik die carriers gewoon met stasis, en met zerg heb je aan een shitload scourge genoeg... vooral stasis heeft jou vele malen grijze haren bezorgd volgens mij
ps. die observer rush was TOCH gaaf
Verwijderd
met een stuk of 3 arbiters boven een basis gaan vliegen
en dan een recall doen op mijn lading reavers en dragoons die dan onzichtbaar de basis slopen.
terran:
nuke en daarna een terran rush, die units roeleren!
Verwijderd
favo unit: die vliegende zerg die die balle schiet (weet de naam ff niet) maar het is niet die ene die is geupgrade
ras: zerg
strategie: 5 lairs en dan maar van die vliegdingen bouwen en allemaal tegelijk (alle units 1 unit laten volgen) naar vijand sturen en dan is ie in 1 attack dood
Verwijderd
statis is idd erg irriOp donderdag 04 oktober 2001 00:53 schreef Profile het volgende:
[..]
En dat was terran vs protoss geloof ik... met protoss bevries ik die carriers gewoon met stasis, en met zerg heb je aan een shitload scourge genoeg
maar die scourge is wel
je heb 6 scourge nodig om 1 carrier neer te halen aangezien er wel een paar dood gaan 7, een beetje speler valt niet met minder aan dan 5-6.
Dan heb je dus 7x6=42 scourge nodig, uit 1 ei komen 2 scourge dus heb heb je 42/2 = 21 eieren nodig, 75 gas en 25 ore per ei,
totaal gas = 75x21 = 1575 gas(!!!!)
totaal ore = 25x21 = 525 ore(kan wel
6 carriers á 350 ore en 250 gas
totaal gas = 250x6 = 1500 gas
totaal ore = 250x6 = 2100 ore(!!!!)
:::CONCLUSIE:::
ga niet voor carriers
zerg heeft in het algemeen meer gas nodig als je voor air gaat, en dat ga je wel als je voor scourge gaat
toss, heeft minder gas nodig
terran heeft niets nodig, niet als ik speel tenminste
als ik met terran speel dan vergeet ik ALTIJD units te maken, ik kan ze wel maken maar me production let ik gewoon niet goed genoeg op
Mijn favoriete unit is vreemdgenoeg de marine. Noem maar eens een ander RTS spel waarbij je de goedkoopste unit van het eerste tot het laatste level blijft gebruiken...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Stasis ownzOp donderdag 04 oktober 2001 10:07 schreef Khaine het volgende:
[..]
statis is idd erg irriniet alleen tegen bc&carriers
maar die scourge is wel
je heb 6 scourge nodig om 1 carrier neer te halen aangezien er wel een paar dood gaan 7, een beetje speler valt niet met minder aan dan 5-6.
En scourges zijn indeed gasvreters
Verwijderd
ik = geen BW
maar u is wel gelijk
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
het is natuurlijk enorm belangrijk op welke map je speelt
op een map van het type hunters (klein en open) of killing fields (groot en open) kan je natuurlijk moeilijk carrier rushen
bovendien is het daar moeilijk om de carriers hun grootste effect te laten hebben.
Ik ga er derhalve van uit dat er gespeeld word op een laddermap als Lost Temple of Rivalry, Bone Canyon ofzo waar je eenvoudig(er) kan turtlen en je choke kan blocken zodat er simpelweg niet goed te scouten valt.
Natuurlijk kan je een e-bay maken en floaten in base maar dan nog is het best te doen om als protoss zijnde je tech te verstoppen en ter te verassen.
verder hebben gollies dan ook weinig nut tegen carriers aangezien carriers attacks kunnen maken van boven cliffs waarvoor je wel wraiths nodig hebt.
Verwijderd
Ehh... nooit van een scannersweep gehoord?Op donderdag 04 oktober 2001 17:48 schreef Snowdog het volgende:
Ok 1 heel belangrijk ding vergeten
het is natuurlijk enorm belangrijk op welke map je speelt
op een map van het type hunters (klein en open) of killing fields (groot en open) kan je natuurlijk moeilijk carrier rushen
bovendien is het daar moeilijk om de carriers hun grootste effect te laten hebben.
Ik ga er derhalve van uit dat er gespeeld word op een laddermap als Lost Temple of Rivalry, Bone Canyon ofzo waar je eenvoudig(er) kan turtlen en je choke kan blocken zodat er simpelweg niet goed te scouten valt.
Natuurlijk kan je een e-bay maken en floaten in base maar dan nog is het best te doen om als protoss zijnde je tech te verstoppen en ter te verassen.
verder hebben gollies dan ook weinig nut tegen carriers aangezien carriers attacks kunnen maken van boven cliffs waarvoor je wel wraiths nodig hebt.
Verwijderd
scanner sweep molt nietOp donderdag 04 oktober 2001 20:32 schreef Profile het volgende:
[..]
Ehh... nooit van een scannersweep gehoord?
wat snowdog bedoelde is dat de gol's naar de carriers willen en dus rondjes gaan rennen zonder te schieten
ledge abuse, daarom speel ik liever op hunters dan op temple
Verwijderd
Ehh nee, hij zei dat een basis met een dichte choke niet te scouten was... of ben ik nou gek?Op donderdag 04 oktober 2001 22:06 schreef Khaine het volgende:
[..]
scanner sweep molt niet
wat snowdog bedoelde is dat de gol's naar de carriers willen en dus rondjes gaan rennen zonder te schieten
ledge abuse, daarom speel ik liever op hunters dan op temple
En ik snap wel dat goliaths niet altijd even tactisch zijn tegen Carriers
tenzij je dan al wraiths hebt maar dat is gokwerk en als ik dan mass goon hebt of zeal goon heb je fout geteched en ben je sowieso dood ^.^
Verwijderd
carriers? dan 1 of 2, want rax en academy ligt niet zo heel ver van elkaarcarriers
Barrack > Academy > ComSat
iig minder ver dan:
Gateway > Cybernetics Core > Stargate > Fleet Beacon
Maar 1 carrier is lang niet zo sterk
alleen ledge abuse
een rush is geen rush meer alsie niet binnen 5 mins wordt uitgevoerd.
favo tac: reaverdrop
favo ras: toss
favo unit: queen
En veders Zeals met speed kicken arse!
mass rines vs toss?
zelfs newbies weten dat je tegen toss het beste full metal kan gaan
ik ga hier niet uit van debiele builds
^.^
maar goed als ik 1 carrier heb kan ik al turtlen tot ik er meer heb en dus ga je waarschijnlijk wel dood aangezien jou hoogste tech een acadamy is en je nix op de metal techtree hebt (dus ook geen starport tech)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
dus waar hij expt kan dat direct gesloopt worden
nutteloos dus
enigste wat ter kan doen is techen naar wraiths en hopen dattie genoeg tijd heeft om er een aantal te maken(iig genoeg om de cars te mollen)
Verwijderd
Ik blijf erbij dat je tegen mij een carrier rush niet haalt op Lost temple. Als dat wel zo zou zijn, zou iedereen het doen. simple as that. Als je rushed moet je offers maken (in het geval van een carrier rush ben je de eerste 5/10 minuten erg kwetsbaar voor drops etc.) En als je dan eenmaal je probes kwijt bent na een tactische vulture drop of tank/ledge drop, lig je gigantisch achter.
Verwijderd
Ehh je vergeet nog iets Khaine:Op vrijdag 05 oktober 2001 07:14 schreef Khaine het volgende:
[..]
carriers? dan 1 of 2, want rax en academy ligt niet zo heel ver van elkaar
Barrack > Academy > ComSat
iig minder ver dan:
Gateway > Cybernetics Core > Stargate > Fleet Beacon
Gateway > Cybernetics Core > Stargate > Fleet Beacon > Carrier > Interceptors > Interceptors upgrade > More interceptors
En dan nog gaat Snowdog stellig beweren dat je eerder carriers dan Comsat hebt... wie is nou een n00b
bovendien scout je eerst met een SCV (meestal degene die je eerste Supply Depot bouwt), en als blijkt dat je gaat turtlen kun je donder op een drop zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
Hehehe, ik denk niet dat je de mijne zult kennen, want ik zit nooit in public channels... sad thing is dat ik lang niet zoveel meer online speelOp vrijdag 05 oktober 2001 16:21 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Voordat ik een arrogante opmerking maak, mag ik eerst jullie bnet namen weten ?
Maar het gaat er niet om wie de beste oid zou zijn... maar of een carrierrush te stoppen is door goed scoutwerk. Weet je wat, ik maak vanavond effe een testje op Lost Temple, en ik save de replay... kunnen we kijken of ik een comsat heb voor m'n tegenstander carriers heeft
Helaas zal zo'n experiment nooit realiteit zijn, want je weet vantevoren tenslotte nooit wat je tegenstander gaat doen (als het goed is)
Verwijderd
En voor de duidelijkheid: mijn 'uitdaging' is niet bedoeld als arrogante 'ik ben toch beter' opmerking. Lijkt me gewoon leukOp vrijdag 05 oktober 2001 16:21 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Voordat ik een arrogante opmerking maak, mag ik eerst jullie bnet namen weten ?
Verwijderd
wilde alleen even mededelen dat er maar een handvol mensen zijn waar ik niet van kan winnen in 1v1
mijn bnet naam = .2b.Iron.Maiden
(heb er nog wel n aantal maja di's me bekendste)
maja
1v1 compo binnenkort maar es doen dan
ff kijken hoe goed jullie die car rush stompen ^.^
Verwijderd
EUROPE: ..Khaine.. (hier zit ik nauwlijks)
Mijn tourny ging lekker
although niet iedereen het hier met mij eens is (snowdog
Uitslag+brackets
als jullie gaan spelen save dan ff replaytje en post een linkje hier ofzo
Verwijderd
In hetzelfde potje bewijzen we ook meteen even dat als je goed scout, een carrierrush vrij onmogelijk is.
De replay is uiteraard opgeslagen, en kan hier gedownload worden. Ik was net de eerste twee carriers aan het bouwen toen ik al een Vulture drop om de oren kreeg. De buildup voor Carrier rush was niet 100% trouwens, ik had 1 foutje gemaakt (2de Stargate voor de Fleet Beacon)
Verwijderd
of ging je ook nog andere basic units.
want 2 vultures moet je als je bezig bent met je 1ste stargate wel kunnen mollen dacht ik zo.
Khad ook niet gezegd dat een carrier rush izi is
[nogmaals mode]
maar ik ga dan ook nooit voor carriers
[/nogmaals mode]
naja speel es tegen me en ik zal ut demonstreren
en n vult drop kun je wel mollen met probes + zeals (die je toch ook een paar hebt)
leuk dat je t organiseert en bedankt voor de moeite...
MAAR
het tourney begon een uur later dan gepland, en dat terwijl het eigenlijk toch al om 2 uur snachts (nederlandse tijd) zou plaatsvinden
hierdoor kon mijn ally niet meedoen want die moest werken...
gevolg was dat ik met een andere ally (die toch kwalitatief wat minder was) moest spelen en ik niet kon winnen.
Nouja toch bedankt voor t spelen hefter mocht je dit lezen ^.^
maar met commander had ik dit tourney wel gewonnen denk ik
ik heb maar 1 ding te zeggen
ROFLMAO
HAHAHAHAH
tjonge jonge
ja als je dat een carrier rush noemt
en wat is die terran in godsnaam aan t doen?!
OMG
wat een newbie game
ten eerste ga je er als ter niet van uit datje car rush om je oren krijgt. Dus zal je in ieder geval een goeie wallin moeten kunnen bouwen.
Verder zie ik toss ineens expen (OMG kost zeker nix ^.^)
ik zag een forge
en toen heb ik hem maar afgezet
deze replay berust dus duidelijk niet op waarheid
nou welke van jullie gosu's wil even een keer tegen mij spelen op bnet
maken we dan die replay...
naja
zeg maar n tijd en dag (liefst vandaag ^.^)
dan zie ik jullie dan wel
Verwijderd
Nou dank jeOp maandag 08 oktober 2001 14:36 schreef Snowdog het volgende:
hehe net ff die replay gekeken
ROFLMAO
HAHAHAHAH
tjonge jonge
OMG
wat een newbie game
ten eerste ga je er als ter niet van uit datje car rush om je oren krijgt. Dus zal je in ieder geval een goeie wallin moeten kunnen bouwen.
ik zag een forge
naja
Maar ik wil vanavond best eens tegen je spelen hoor
en uhm expanden hoeft niet voor car rush maja dat laat ik je vanavond dan wel ff zien ^.^
Verwijderd
Kennelijk heb jij gemist dat die replay met een vette knipoog gemaakt is... de terran gaat gewoon asap voor de comsat en de vultdrop, en de protoss ging asap voor de carriers... een canon meer of minder mag niet uitmaken voor de snelheid van een carrierrush aangezien gas de bottlenek is (volgens mij, ik hou niet van carrier rushes) (en nee, natuurlijk spelen wij zo nooit DOH!)Op maandag 08 oktober 2001 14:36 schreef Snowdog het volgende:
hehe net ff die replay gekeken
ROFLMAO
HAHAHAHAH
tjonge jonge
OMG
wat een newbie game
ik zag een forge
naja
Verwijderd
of als er wel bezwaren zijn dan kom ik toch
nah, post dan wel ff replaytje
En wat betreft de tourney tijden.
klopt dat was slecht georganiseerd. Ik had eerst 4am bnet time gezegd
en dat is 7am eastern. Ik hoorde dat er later nog mensen waren ook =/
ik doe nu gewoon alles eastern tijd. 8 eastern = 2am NL
das wat makkelijker dus in het vervolg is het wel om 2 uur.
Komen elke vrijdag tourny's!!
BTW als we wel waren begonnen om 2 uur dan was commander denk ik nog te laat op zijn werk. tourney ging door tot 5 uur. Das dus 2 uur, en hij ging weg om 3 uur?
In de loop van de tijd worden dit goed georganizeerde tourneys met veel spelers
dit was me 1ste tourny namenlijk
Post hier ff de tijd van de:
MrRudi...VS...Snowdog
-Khaine
maar dan ging ie liever slapen dan nutteloos wachten
en obs zijn welkom
maar het gaat erom dat die cannon en exp ZEER veel uitmaken
maja zie je vanavond wel
mrrudi welke nick ben je??
en hoe laat??
groeten,
snow ^.^
Verwijderd
En ik kijk wel mee bij MrRudi strax... en aan de hand van de uitslag speel ik ook nog wel een potje meeOp maandag 08 oktober 2001 17:37 schreef Snowdog het volgende:
k ben dr om 7 uur ^.^
Verwijderd
Spelen jullie Starcraft: Broodwar, of gewoon Starcraft.
want de replay was BW, en ik speel geen BW, en als ik me niet vergis, dit zeg ik niet met zekerheid, snowdog ook niet
(correct me if i am wrong)
Verwijderd
Uiteraard is het BW ! Maar anders speel ik ook wel gewoon Starcraft...weet bij GoT niet meer wat de verschillen zijn eigenlijkOp maandag 08 oktober 2001 18:50 schreef Khaine het volgende:
15 minuten ik = ook benieuwd
Spelen jullie Starcraft: Broodwar, of gewoon Starcraft.
want de replay was BW, en ik speel geen BW, en als ik me niet vergis, dit zeg ik niet met zekerheid, snowdog ook niet
(correct me if i am wrong)
Verwijderd
Al had ik khaine wel te pakken met een reaverdrop gelukkig
Verwijderd
Khad je slechter verwacht na het potje tegen Rudi
gg
post je de replay nog ff?
en dus een metal build zal doen (ipv drop met rine/wraith)...
die zal waarschijnlijk nog geen gollies hebben op zo'n moment en is dus wel zwaar de lul...
bovendien ging ik er ook nog vanuit dat we sc zouden doen (waarin er geen charon upgrade is voor gollies) en je bent helemaal de lul...
maar carriers zijn nog wel goed ook al hebben gollies de charon alleen in de open fields zijn ze stukken minder
Favo ras: protoss (rush)
favo Strat: zealot rush met 6 zealots. Opbouwen naar een attack van 2 kanten. voorin: zealots, drags, templars.
en dan iets later achterin een reaver drop + backup.
never failed...
Verwijderd
Jah, die hit and run aanvallen met je carriers zijn zwaar confusing voor targeting goliaths... de AI fucked ze helemaal upOp dinsdag 09 oktober 2001 08:39 schreef Snowdog het volgende:
Laten we niet vergeten dat een normale terran niet weet dat ik (of een p in algemeen) carrier rush zou gaan
en dus een metal build zal doen (ipv drop met rine/wraith)...
die zal waarschijnlijk nog geen gollies hebben op zo'n moment en is dus wel zwaar de lul...
bovendien ging ik er ook nog vanuit dat we sc zouden doen (waarin er geen charon upgrade is voor gollies) en je bent helemaal de lul...
maar carriers zijn nog wel goed ook al hebben gollies de charon alleen in de open fields zijn ze stukken minder
Ik ga gewoonlijk inderdaad gewoon mech tegen protoss, en daarbij meer tanks dan gols, dus dan was ik helemaal de lul geweest. alhoewel ik na de eerste scan van je base dan toch wel op gols overgestapt zou zijn. je hebt er alleen zo fucking veel nodig om 12 carriers te stoppen, zeker met ledge voordeel
Verwijderd
gg... tjah, ik speel het ook iets vaker dan MrRudiOp dinsdag 09 oktober 2001 08:26 schreef Khaine het volgende:
jaja, dat deed pijn, maar mijn terran is echt
Khad je slechter verwacht na het potje tegen Rudi
gg
post je de replay nog ff?
Replay vs Snowdog? effe kijken of MrRudi em kan uppen strax... (kan ik niet vanaf mijn pc)
Ik heb ook nog wel een carrierrush van iemand anders, wat een echte carrierrush is (dus geen basic units bouwen ter backup, maar puur er van uitgaan dat je tegenstander slecht scout) eens kijken of ik die ergens kan opgraven
Verwijderd
Je bedoelt die van Overwind? Die was wel erg strak ja.Op dinsdag 09 oktober 2001 13:16 schreef Profile het volgende:
[..]
gg... tjah, ik speel het ook iets vaker dan MrRudiMaar nog steeds niet genoeg op B.net, maar dat komt door de router die meer dan 2 personen per potje op een of andere manier niet toelaat
Replay vs Snowdog? effe kijken of MrRudi em kan uppen strax... (kan ik niet vanaf mijn pc)
Ik heb ook nog wel een carrierrush van iemand anders, wat een echte carrierrush is (dus geen basic units bouwen ter backup, maar puur er van uitgaan dat je tegenstander slecht scout) eens kijken of ik die ergens kan opgraven
En Khaine..tsja, ik speel bijna nooit op b.net, nooit gewoon SC (waarom zou je eigenlijk als je wel BW hebt???) en het was een klein jaar geleden dat ik Zerg speelde...ons potje was niet echt representatief...we moesten nog eens een potje spelen
Verwijderd
ik ben er wel zolang het maar niet op zaterdag is en voor de rest pas na 6 uur
replay van snowdog VS profile?
Verwijderd
Hier te downloaden
courtesy of MrRudi
Anders gewoon met Zerg Massive ground attack
70% Hydra's + 30% lings, tijdens je attack gewoon lings blijven maken en sturen.
Verwijderd
Ook tegen zerg?Op donderdag 11 oktober 2001 16:39 schreef Lawtje.com het volgende:
DT rush roelz
tegen zerg natuurlijk niet maar dat kan iedereen wel bedenkenOp donderdag 11 oktober 2001 17:49 schreef Profile het volgende:
[..]
Ook tegen zerg?alhoewel, als je ook een shitload corsairs hebt is het wel te doen...
Verwijderd
hej ik ben zijn leermeester en mij slacht ie ook al af, terrorist is t , die jointrip, toch wel gaaf dat ik toch bij C&C de overhand heb ;-)Op woensdag 03 oktober 2001 16:10 schreef Khaine het volgende:
Jointrip, jij bent rusher zie ik wel, sla ik wel af hoor met toss
(denk ik
, kheb je niet zien spelen
)
niet dan , JointRip?
muhahaha greetz from the tinus.