Toon posts:

Nog ergens een inkoopactie voor LCD aan de gang ??

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog ergens een LCD inkoopactie aan de gang of heeft iemand er nog een over 2x20 of 4x20 ?? Heb de search al gebruikt maar die inkoopacties zijn of al afgelopen of is zeer onduidelijk. Wie helpt mij ??

Verwijderd

Zover ik weet lopen er geen acties meer waar je op kan inschrijven, van de 2 die nog lopen worden bij 1 de lcd's momenteel naar de mensen gestuurd en die andere wacht nog op het aankomen van de lcd's in nederland.

Verwijderd

heb ook nog wel intresse ja!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Misschien kunnen we een 2x20 & 4x20 Crystalfonts inkoopactie beginnen :? Lijkt me wel leuk, aangezien de vorige CF-actie ook goed ging. Ik doe dan zekerz mee voor 1x 4x20, en ik wil ook wel meehelpen de hele boel te regelen, maar dan wel als 2de man, ik heb namelijk niet HEEL veel tijd ervoor.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Verwijderd

hier heb je denk wel wat aan je hier en dan onder Service deel kan je een aanvraag doen voor lcd-kit of complete gemonteerd dacht ik... :9~

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 11:43 schreef pangodes het volgende:
Is er nog ergens een LCD inkoopactie aan de gang of heeft iemand er nog een over 2x20 of 4x20 ?? Heb de search al gebruikt maar die inkoopacties zijn of al afgelopen of is zeer onduidelijk. Wie helpt mij ??
ik heb misschien nog een blauwe 2*20 voor je
mail me at badpinguin@mail.be

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 12:04
Ik dacht er zo aan om binnen kort een inkoopactie te starten voor een 240x64 grafisch ding, past precies in een bay, dus wel handig. Is hier intresse voor?

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 14:06 schreef sjares het volgende:
Ik dacht er zo aan om binnen kort een inkoopactie te starten voor een 240x64 grafisch ding, past precies in een bay, dus wel handig. Is hier intresse voor?
Hangt waarschijnlijk erg van de prijs en gebruikte controller af..

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
[topic=503528]

:Z :Z :Z

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 12:04
Op zondag 26 mei 2002 14:09 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Hangt waarschijnlijk erg van de prijs en gebruikte controller af..
Prijs is niet veel :) 25 dollar met black-lit en T6961 (o.i.d.) controller, zeer oke dus lijkt me. Heb alleen nog geen pin-out dus daar werk ik nu aan.

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:28 schreef sjares het volgende:

[..]

Prijs is niet veel :) 25 dollar met black-lit en T6961 (o.i.d.) controller, zeer oke dus lijkt me. Heb alleen nog geen pin-out dus daar werk ik nu aan.
rond die koers heb ik ook wel intersse
houd ons ff op de hoogte met plaatjes e.d.

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:28 schreef sjares het volgende:
heeft ie nog 'n invertor nodig? (url?)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

tja.. wat zal ik nou weer voor sluitpost verzinnen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.