Vage Dir op C:-root

Pagina: 1
Acties:

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Hey,

Ik zit al een paar weken te kampen met veels te weinig vrije ruimte op mijn C-schijf, maar ik kon er maar niet achterkomen waar het probleem nu zat.

Totdat ik zonet ff ging zoeken op bestanden groter als 300 mb. Er stonden er een aantal in een vage dir, genaamd: _RESTORE (deze map+ submappen & bestanden zijn verborgen). De totale grootte van deze map is 6,8 gig!!!!!! :?

Nu is mijn vraag, kan ik deze dir ongehinderd verwijderen, en zo ja, hoe? Want op dit moment geeft ie aand dat het opgegeven bestand in gebruik is, bla bla bla. Zelfde verhaal in Veilige modus. In dos kan ik nie meer, aangezien ik Win ME heb :r

TIA :z

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:37 schreef Climaximizer het volgende:
Hey,

Ik zit al een paar weken te kampen met veels te weinig vrije ruimte op mijn C-schijf, maar ik kon er maar niet achterkomen waar het probleem nu zat.

Totdat ik zonet ff ging zoeken op bestanden groter als 300 mb. Er stonden er een aantal in een vage dir, genaamd: _RESTORE (deze map+ submappen & bestanden zijn verborgen). De totale grootte van deze map is 6,8 gig!!!!!! :?

Nu is mijn vraag, kan ik deze dir ongehinderd verwijderen, en zo ja, hoe? Want op dit moment geeft ie aand dat het opgegeven bestand in gebruik is, bla bla bla. Zelfde verhaal in Veilige modus. In dos kan ik nie meer, aangezien ik Win ME heb :r

TIA :z
moet je ergens in WinME system restore uitzetten.
ik weet alleen niet waar, maar dat is de oplossing voor je probleem. kijk even in de search voor details. deze vraag is vaak voorbij gekomen en beantwoord.

suc6 :)

edit: typo

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
In WinME kan je toch best in DOS? :?

Run je geen backup prog?
Of heb je WinME volgens een upgrade geinstalleerd? (Staat je oude OS er nog op?)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
System Restore uitzetten, daarna kan je de map wegkiepen.

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Alvast bedankt, maar nog 1 vraagie.... WAAR :D Waar staat de optie system restore in Me zodat ik het kan uitzetten?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Verwijderd

- rechts klikken op deze computer
- prestaties (rechtse tabblad)
- bestandssysteem
- tada
- oh vergeet een dingetje nu :)
- probleemoplissing klikken
- nu optie systeem herstellen uitschakelen aanvinken
- tada (ja nu wel :P)
Pagina: 1