Hoe Counterstrike onder snelkoppeling stoppen?

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:04
Hoi,

Hoe kan ik Counterstrike via een snelkoppeling openen? Na de laatste format c: ben ik die snelkoppeling kwijtgeraakt :( en ik heb geen zin om HL opnieuw te installeren.
Moet dus iets zijn van f:\games\half-life\hl.exe -cstrike.
Wie helpt me?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

E:\Games\Half-Life\hl.exe -heapsize 65536 -zone 1024 -console -game cstrike +deathmatch 1 +sv_cheats 1

Das de mijne :)

Overigens heppie alleen -game cstrike echt nodig (en wellicht +deathmatch 1 als je offline wilt testen in een lan game ofzo).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

cheats zuigen...helemaal in Counter-Strike

een teamplay based game en dan gaan cheaten..ga dan quake3 spelen ofzo.. >:)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:04
Thanx! Het werkt nu weer :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Is dat een grap ofzo Azrael? Die +sv_cheats 1 is natuurlijk alleen om offline te testen DUH!! Kan je wapens kopen enzo

Als het een grap was: :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

D3...was geen grap..maar niet tegen jou gericht..ik zag het woord cheat staan en kon het niet laten even te zeggen wat ik van cheaters vind...(online dan he :) )
dus niks persoonlijk hoor :) op lan-game of tegen bots doen we hetzelf ook wel eens

*spk* The Gun Speaks

Verwijderd

Welke cheats kun je dan gebruiken in Counter-Strike tijdens het testen van je map in een LAN game? Ik weet dat je in fly-mode je map kan verkennen met een bepaalde cheat, maar vergeten welke :(...

Verwijderd

Bij CS zijn er best wel wat cheats

Ik speel zelf bijvoorbeeld , dat de Terrorist skins allemaal Blitzgroen zijn en de counterterroristen zijn allemaal Heel lichtblauw, allemaal goed te zien :)

Dan is er de zeer leuke cheat voor als je je eens verveelt, om als CT in een T skin rond te gaan lopen , doe ik ook vaak als ik me verveel :) leuke reacties krijg je dan :P

En ik kan natuurlijk ook de andere skins toevoegen dat er uit elke skin een hoop pinnen uitkomen...dan kan ik hem zien als hij om de hoek komt.., maar dan loopt hij hier vaak vast :(

Mijn scherm staat ook ERG licht ingesteld , in het riool als het licht uit is , kan ik gewoon ALLES zien :)

Dan speel ik ook, ondanks mijn monstercomputer in 512x ?? , want als je dan inzoomt bij het sniperren krijg je niet zo'n zwarte cirkel om je richter heen, en kun je dus gewoon alles zien :P

Zo, dan ga ik nu maar weer eens op een internet server als ct in t skin rondlopen :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dan is er de zeer leuke cheat voor als je je eens verveelt
vind je het gek dat je je verveelt, mat al die cheats die je gebruikt is er geen bal meer aan...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Daar denk je wel anders over , als je de reacties op je scherm ziet als je daar weer eens iedereen doodschiet van t met t skin :)

Verwijderd

duh...weet je hoe zout dat is als er iemand loopt te cheaten op een internet-server...
dan verpest je het voor de mensen die serieus willen spelen..
ooit wel eens een monitor van binnen gezien >:)

Verwijderd

Inderdaad, CHEATERS ZIJN ZEER SNEU.

het is net dat ze gewoon anders niemand kunnen raken en zo. zee zielig
Mij haat cheaters!!!!!!!!!!!!.

Verwijderd

Kenne jullie mij dan vertelluh hoe je online cheat? >:) :)
Kan toch niet? Of wel? Of zijn het gewoon paar truukjes?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Ik haat het als je net goed gaat en nog niet ge-killed bent, dat je dan gekilled wordt door een cheater ofzo !! (of een camper)
Kwam laatst een cheat op i-net tegen die alle muren WIT maakt...is vaaag.....kun je de lui wel vet goed zien zitten enzo, maar is te lame om zelf te gebruiken...

grtz

Verwijderd

ALi : Daarboven heb ik een paar dingen opgenoemd die ik ben tegengekomen :)

Verwijderd

ALi : Daarboven heb ik een paar dingen opgenoemd die ik ben tegengekomen :)

Maar hoe het moet, dat vertel ik lekker niet :)
Pagina: 1