Toon posts:

DVD tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een geweldig virus te hebben gehad heb ik mijn comp weer opnieuw van windows moeten voorzien waardoor al mijn dvd dingen verloren gingen.
Ik heb een nieuwe decoder gekocht genaamd Power DVD wat geweldig werkt alleen lukt het mij niet om mijn tv te gebruiken als monitor...Er zit ook een hollywoodkaart in m'n pc.Weet iemand hoe ik er weer voor kan zorgen dat ik weer dvd-tjes kan bekijken op mijn tv want voorheen was dit geen probleem......

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:29
Ehm, als je die Hollywood gebruikt, moet je daarvan de software gebruiken. Niet PowerDVD :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja powerdvd gebruiken voor je tv-out lukt mij ook niet, maar dat is volgens mij wel bekend. Ik gebruik gewoon andere progjes.

Verwijderd

En die kan je hier downloaden : http://www.sigmadesigns.com/support/downloads.htm

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik hetgeen wat ik net gedownload heb dan gebruiken om dvd's af te spelen..??Sorry hoor maar ik ben nogal blond...hehehe Heb gvd'me honderd piek uitgegeven aan powerdvd en heb er niets aan......

Verwijderd

Hoe weet ik wat jij net hebt gedownload ?? :) Als je die link gevolgd hebt van boven dan kan je daar DVD's mee afspelen ja.

Verwijderd

Topicstarter
Welke gebruik jij dan als ik vragen mag..?
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:30 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja powerdvd gebruiken voor je tv-out lukt mij ook niet, maar dat is volgens mij wel bekend. Ik gebruik gewoon andere progjes.
Pagina: 1