Q3A timedemo, veel te snel????

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
bij mij loopt de Q3A timedemo 4 of 5 keer zo snel als waneer je de demo normaal draait, demo001 is in een sec of 15 voorbij.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 22:29
<Als het een geintje is, negeer dit>
Timedemo's draaien altijd sneller dan normaal, de max. snelheid die je systeem haalt. Ik dacht dat bij Q3A het zo is dat er bij een timedemo per 'echte' seconde 7 frames gerenderd worden. Bij een demo van 10 seconden in normale snelheid zijn er dus 70 frames te renderen in timedemo-mode. Dit gaat zo snel mogelijk, dus heb je met een snelle videokaart die 70 frames er binnen 1 seconde door. Vandaar dat de timedemo dus 10x zo snel als normaal draait.
</Als het een geintje is, negeer dit>

• Animal_X
  • Laatst online: 14:22
aha!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Nu we het toch over framerate bij q3a hebben wat is het console commando daarvoor ik wil weten hoe me Asus V6800 scoort met het NV15 leveltje

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik d8 gewoon 'timedemo 1' intikken in de Console. Dan run je een demo en daarna kijk je weer in de Console en daar staan dan je fps.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Demo's worden -als ik het goed heb- 'ge-eikt' op 25 fps. Is je systeem/settings in staat om 50 fps te halen, dan loopt de demo, wanneer je '/timedemo 1' gebruikt, dus 2 keer zo snel. Haal je een gemiddelde van 75 fps dan loopt de demo -zeker een 10 voor rekenen vroeger ?? :P - 3 keer zo snel.

Doe je dat laatste niet, dan loopt de demo 'realtime'.

Kijk maar naar het NV15 level. Draai je dat onder /timedemo 1 dan zul je zien dat dat langzamer gaat dan normaal... Tenminste, op alle systemen die het niet aankunnen om 25 fps te halen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

die nv15 nvidia bunker map is idd een draak !
mijn P3-500 met Voodoo2 haalt :

(640x480 , picmip 0 , lightmap ) 10 fps
(640x480 , picmip 1 , vertexlight) 20 fps

daŽs nie veel hé.
toch nog geen geforce behoefte....of budget

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

hoe doe je de n15 test ik heb het gedownload en dan???

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
je kan ook met cg_drawfps 1 je framereet uitvinden...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

mwaoh 'k zit meestal rond de 45fps
behalve in dat middenstuk v/h level, dus waar die teleporter staat daar haal ik maar 12fps :(

Denk ik dat me systeem dan niet slecht presteerd. Hij loopt niet eens op volle snelheid (nu 770 en ik kan met koud weer 825 halen) en me asus v6800 is niet eens opgevoerd.

Als je de Geforce ver wil opvoeren moet je stukjes koelrib op het geheugen plakken, het geheugen is meestal de bottleneck.
Me broer heeft dat gedaan op z'n geforce sdr
dan haalt ie 10mz meer op de core en 20 mhz meer op het geheugen.

Heb je natuurlijk wel hitte geleidend plakband nodig, te koop bij conrad

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
PIII 450 @ 450: 40,6 fps
PIII 450 @ 504: 44,9 fps

Scheelt dus wel iets..

Dit alles op een Diamond Viper v770, 128mb ram pc100 en q3 in 800*600-16bit alles aan.
Pagina: 1