Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Verwijderd
ik denk niet dat ik je kan helpen maar ik weet dat je in windows bij dat soort dingen kon instellen het ding pas te laten rageren na x keer overgaan en zo...
kweetniet of het mogelijk is op je momdem in te stellen
dat is ook geen optie, want als ik niet thuis ben neemt niemand de telefoon op, en gaat dan ook me pc aan.Op dinsdag 02 oktober 2001 11:09 schreef bl00dhound het volgende:
ik denk niet dat ik je kan helpen maar ik weet dat je in windows bij dat soort dingen kon instellen het ding pas te laten rageren na x keer overgaan en zo...
Verwijderd
ja, als je PC aanstaat kun je genoeg......maar als ie uit staat ...Op dinsdag 02 oktober 2001 11:09 schreef bl00dhound het volgende:
je kunt wel je BIOS zelf gaan her-programmeren..maar...euh....zou ik dus AFRADEN !
Wat je zou kunnen doen is overstappen op ISDN. Daar zijn afzonderlijke nummers WEL op de goede modems te zetten. Dan het je comp dus een apart nummer en neemt ie niet meer alle telefoontjes aan...
Forget your fears...
...and want to know more...
Het klopt dat je kan instellen hoe vaak telefoon overmoet gaan. En om het probleem van niemand thuis op te lossen is vrij eenvoudig gewoon ff een antwoordapparaat aanschaffen...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maar dan neemt het antwoord apparaat weer op terwijl de PC moet opnemen... Niet de oplossing...
Forget your fears...
Ik kan natuurlijk ook me ouder mobiel erop aansluiten, en die met data kabel op me serieele poort gooien.... zou dat dan gaan werken?
Kan... Maar dan? PC wordt aangezet en dan?Op woensdag 03 oktober 2001 12:19 schreef --HYPER-- het volgende:
Ik kan natuurlijk ook me ouder mobiel erop aansluiten, en die met data kabel op me serieele poort gooien.... zou dat dan gaan werken?
Forget your fears...
Via pcduo me pc controllen :-)Op woensdag 03 oktober 2001 12:39 schreef Aetje het volgende:
[..]
Kan... Maar dan? PC wordt aangezet en dan?
Bij mij gaat het thuis ook maar het is niet handig. PC staat op een aparte telefoonlijn (lang leve ISDN) maar behalve bellen en dan op laten starten (handig als je een trage PC hebt
) heb je er nix aan. Het is gewoonweg de moeite niet...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
O jawel hoor. Dial-up server er op, en je kunt inbellen op je eigen bak. Handig als je ff een paar filetjes nodig hebt...
Forget your fears...
maar hoe kan ik dan het belsignaal anders laten klinke als de normale tellijn? hij start dan nog steeds op als er gewoon wordt gebeldOp woensdag 03 oktober 2001 23:48 schreef Aetje het volgende:
O jawel hoor. Dial-up server er op, en je kunt inbellen op je eigen bak. Handig als je ff een paar filetjes nodig hebt...
Pagina: 1